www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi\Znanje

 

Dobro desetletje je Banka turističnih priložnosti Slovenije z različnimi aktivnostmi spodbujala inovativnost, promovirala razvoj inovativnih turističnih produktov in osveščala o pomenu inoviranja.

V sodelovanju z združenjem AIRTH, alianso inovatorjev v turizmu in hotelirstvu, se s 1. 1. 2018
BTPS seli na nov mednarodni spletni portal o inovativnosti v turizmu www.AIRTH.global.

Arhiv vsebin ostaja dostopen na spletnih straneh BTPS.

 

Filtre:
"UKVARJAM SE S TURIZMOM", oznaka "travelzoom2011"
Odstranite filtre
Filtre:
"UKVARJAM SE S TURIZMOM", oznaka "travelzoom2011"
Odstranite filtre
  • Ideje0
  • Energije0
  • Novice0
  • Znanje0
  • Uresničeni0
  • Vsi0
14.3.2011 - Znanje - Ponujam

Morje, blato, kamen ali še kaj več?

Avtor predlaga konkretne ukrepe za razvoj prevečkrat pozabljenega, a tako posebnega slovenskega kraja, Sečoveljskih solin. Avtor: Peter Guštin Naslov:Več informacij...
0komentarjev
1559ogledov
9.3.2011 - Znanje - Ponujam

Čebelarski turizem v Sloveniji

Avtorici sta izdelali enovit in izviren marketinški načrt, ki temelji na čebelarstvu in se ga lahko uporabi na ravni mikrodestinacije ali celotne države.Več informacij...
Tip:Znanje
Avtor:nuska.cerar

Oznake: travelzoom2011, cebelarski turizem
0komentarjev
1682ogledov
7.3.2011 - Znanje - Ponujam

Problematika celjskega turizma

Avtorja razmišljata o rešitvah, ki bi celjski turizem približale ostalim razvitejšim ponudnikom slovenskega turizma. Avtorja: Rožle Siljan in KlemenVeč informacij...
0komentarjev
1489ogledov
3.3.2011 - Znanje - Ponujam

Brošure na smetišču zgodovine?

Avtorica se sprašuje o uporabnosti današnjih tiskanih brošur in jih primerja z moderno različico, e-brošurami. Avtorica: Mateja Novoselec Naslov:Več informacij...
0komentarjev
1447ogledov
28.2.2011 - Znanje - Ponujam

Tržna znamka Prekmurja

Avtorja opišeta Prekmurje kot turistično destinacijo, predstavita slogan, logotip in tržno znamko. Avtorja: Peter Ščernjavič, Tomaž Novak Naslov:Več informacij...
0komentarjev
1776ogledov
28.2.2011 - Znanje - Ponujam

Videokonferenca - grožnja ali dopolnitev?

Avtorici se zavedata, da je za učinkovito poslovanje danes potrebna hitra in učinkovita komunikacija. Ena izmed oblik takšne komunikacije so videokonference.Več informacij...
Tip:Znanje

Oznake: konferenca, travelzoom2011
0komentarjev
1409ogledov
24.2.2011 - Znanje - Ponujam

Kako se ponudniki na destinacijah (ne) povezujejo

Avtorica ugotavlja, da je slabost slovenskih turističnih destinacij oz. regij pomanjkljiv destinacijski management. Kot primer dobre prakse v tujini,Več informacij...
0komentarjev
1602ogledov
<< Prejšnji   prikazano 8-14 od 18 pologov   Naslednji >>
Želite prejemati BTPS NOVICE?
Registrirajte se
TUKAJ.
Ob registraciji si preberite tudi izjavo o uporabi osebnih podatkov. 

POZOR - BTPS portal ni aktiven, na voljo je kot arhiv. Preselili smo se na spletni portal o inovativnosti v turizmu AIRTH.

Oznake

brezplacno travelzoom2011 mladi za turizem kulturna dedišcina zdravje mladi turizem IKT izobraževanje rekreacija študentski snovalec2011 nastanitev raziskave in razvoj študentski snovalec destinacijski management socialno podjetništvo trendi podeželje poklici turisticna ponudba hotelirstvo trajnostni turizem eko kulinarika atrakcije niše Evropska komisija konferenca Predlogi raziskav animacija gostinstvo igralništvo nevromarketing inovativnost digitalizacija erasmus za mlade podjetnike hint-lab raziskave Slovenija jugozahod trajnost statistika finance promocija socialna omrežja inovacije kakovost investicija podjetništvo poletje etis znanje instagram storitev varstvo okolja I feel Slovenia zero-energy t-lab JVZ Azija dostopni turizem umetnost sredstva znaki management dogodki splet 2.0 zbornik jame mobilna tehnologija zaposlovanje Turizmijada trženje silver tourism politike potrošnja etika odgovorni turizem prostovoljstvo razprave turizem za starejše destinacije mobilnost persone certifikat programi države okoljska ozavešcenost ruski trg monografija sejalec cebelarski turizem zgodbe potovanja kultura Ljubljana slovenija Case Study Zdravilišce Radenci energetska učinkovitost dodana vrednost jamski turizem slogan UNWTO dedišcina rezervacija zvestoba Strategija razvoja slovenskega turizma potovanje raziskava sofinancerji podporna okolja ideje portal orodja izračuni prireditve zadovoljstvo gostov znamka spletno trženje Tablični računalniki promocija turizma družabni mediji razvoj prehrana kras ustvarjalnost organiziranje potovanj zaslužki hotel destination management mladinski hotel ideja Tourism review svet blagovna znamka more
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...