www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi\Znanje


SEZNAM NAJBOLJ OBISKANIH POLOGOV:

Filtre:
kategorija "Seminarska naloga"
Odstranite filtre
Filtre:
kategorija "Seminarska naloga"
Odstranite filtre
  • Ideje0
  • Energije0
  • Novice0
  • Znanje0
  • Uresničeni0
  • Vsi0
12.4.2011 - Znanje - Ponujam

Dostopni turizem

Avtor definira dostopni turizem, okvirno število ljudi s posebnimi potrebami in tegobe, s katerimi se dnevno srečujejo. Turistične organizacije se morajoVeč informacij...
Tip:Znanje

Oznake: dostopni turizem, travelzoom2011
0komentarjev
3074ogledov
14.3.2011 - Znanje - Ponujam

Kako Slovenijo prodajati italijanskim gostom

Avtorja sta analizirala oglaševanje slovenskih turističnih podjetij v Italiji. Na podlagi njunih ugotovitev je italijanska čezmejna agencija Tmedia zasnovalaVeč informacij...
0komentarjev
3019ogledov
1.7.2009 - Znanje - Ponujam

Virtualni ogledi slovenskih hotelov

Dejstvo je, da se hotelirji zavedajo, da se je potrebno gostu čim bolj prikupiti, če želijo, da se bo ta še kdaj vrnil. Izražanje gostoljubja paVeč informacij...
Tip:Znanje
Avtor:vanbommel

Oznake: IKT, raziskave in razvoj, hotelirstvo
0komentarjev
2208ogledov
12.4.2011 - Znanje - Ponujam

Je priložnost zamujena?

Avtorica razmišlja o primernosti slogana I feel Slovenia za predstavitev naše države. Avtorica: Kaja Govc Naslov: Je priložnost že zamujena? Jezik:Več informacij...
Tip:Znanje
Avtor:kaja.govc

Oznake: travelzoom2011, slogan
0komentarjev
2062ogledov
15.6.2011 - Znanje - Ponujam

Nevromarketing - popoln skener turistovih želja?

Nevromarketing je mlada veja marketinga. Gre za razumevanje človeških možganov, s katerim se želijo strokovnjaki prepričati, kaj si potrošniki želijo.Več informacij...
Tip:Znanje

Oznake: travelzoom2011, nevromarketing
0komentarjev
2056ogledov
30.3.2011 - Znanje - Ponujam

Nevromarketing - prodaja s pomočjo vaših možganov?

Avtorici predstavljata novo področje raziskovanja in razumevanja želja potrošnikov – nevromarketing ter kritične pomisleke v zvezi z marketinškimi posegiVeč informacij...
Tip:Znanje

Oznake: travelzoom2011, nevromarketing
0komentarjev
1980ogledov
15.6.2011 - Znanje - Ponujam

Povezovanje ponudnikov na Rogli in v Posočju

Avtorici predstavita izzive, možnosti in problematiko marketinga slovenskih turističnih destinacij. Osredotočita se na dve destinaciji - nagrajeno PosočjeVeč informacij...
0komentarjev
1823ogledov
  prikazano 1-7 od 25 pologov   Naslednji >>
Želite prejemati BTPS NOVICE?
Registrirajte se
TUKAJ.
Ob registraciji si preberite tudi izjavo o uporabi osebnih podatkov. 

POZOR - BTPS portal ni aktiven, na voljo je kot arhiv. Preselili smo se na spletni portal o inovativnosti v turizmu AIRTH.

X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...