www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Hoteli Four Seasons in njihova zgodba

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Hoteli Four Seasons in njihova zgodba

Avtor r07049
Datum
31. avgust 2010
Tip
Znanje
Ponujam
Four Seasons Hotels and Resorts (http://www.fourseasons.com/) so bili ustanovljeni leta 1961. Njihov ustanovitelj je gospod  Isadore Sharp, otrok poljsko – židovskih imigrantov, ki je začel delati v hotelirstvu brez kakršnihkoli izkušenj. Ustvaril je prepoznavno in priznano blagovno znamko hotelov.
 
Njegova vizija je bila ustanovitev novih hotelov, ki bodo sodobno dizajnersko urejeni in opremljeni ter bodo nudili gostom najboljšo možno udobnost, milino, čarobnost, užitek in zabavo. Vse našteto pa bo gostom ponujeno z izvrstno postrežbo in servisom. Ključ uspeha sta brez dvoma prav ta dva elementa. V knjigi »Four Seasons: The Story of a Business Philosophy« je Isadore Sharp opisal svojo življenjsko zgodbo in svojo filozofijo vodenja hotela..

Ustanovitelj in lastnik hotelov Four seasons - Isadore (Issy) Sharp je (podobno kot Disney) definiral pravilo izvajanja storitev oz. postrežbe v obliki akronima za angleško besedo service:

S smile (active and genuine) – smeh (širok in prisrčen),
E eye contact (even in passing) – očesni kontakt (v razgovoru in ko gre gost mimo),
R recognition (using a guest's name naturally) – opaziti gosta (uporabiti njegov priimek neprisiljeno),
V voice (in an appropriate manner) – glas, govor (v pravi jakosti),
I inform (about hotel products and guests) – informiranje (o hotelu, uslugah in gostih),
C care (in all we do) – skrbnost (pri vsem, kar počnemo),
E exceed (guests' expectations) – presegajte (gostova pričakovanja)
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja r07049.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...