www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::BTPS IZZIV - Thermana > Medena zgodba

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

BTPS IZZIV - Thermana > Medena zgodba

Avtor BTPS-izzivi
Datum
8. september 2010
Tip
Energija
Ponujam
Imate inovativne marketinške rešitve in nekaj navdiha? Prišli smo do konca! Zadnji izziv, ki vam ga predstavljamo v sklopu dogodka Inovativno trženje za zeleni turizem, ki bo oktobra potekala na Zlatem bobnu, je medeni izziv podjetja Thermana iz Laškega:

Thermana d.d. Laško, kot družba dobrega počutja, želi postati eno pomembnejših slovenskih turističnih podjetij, ki v svoji ponudbi uveljavlja kakovost bivanja, kulturo zdravega načina ţivljenja in je kot zdravilišče posebej namenjeno ljudem, ki imajo težave z gibanjem ali bi se tem težavam želeli izogniti. Svojo poslovno strategijo uveljavlja skozi naslednje programe: medicinski programi, ki zajemajo osnovno zdravstvo, specialistično ambulantno dejavnost, preventive, medicinsko rehabilitacijo, obnovitveno rehabilitacijo, kopališki in wellness programi, oskrba starejših, poslovni, kongresni in seminarski turizem, turistično izhodišče za spoznavanje Slovenije ter druge programe hotelirstva, gostinstva in turizma.

Poslovni  smoter podjetja je v kvaliteti opravljanja storitev, ki zagotavlja zadovoljstvo gostov, zaposlenih, uprave in lastnikov, kar se kaže v gospodarski in socialni rasti, ugledu podjetja, donosu kapitala in realizira skozi temeljne poslovne cilje podjetja.

Skozi bogato zgodovino razvoja podjetja so z okoliško ponudbo oblikovali nov turistični proizvod MEDENO ZGODBO v Thermani Laško. Zgodbo pričnejo z MEDENO POTJO (ogled razstave čebelarske dediščine, ogled vrta medovitih rastlin, ogled čebelnjaka, delo čebelarja, pridelava meda in medenih izdelkov, prikaz izdelave medenega peciva in okraskov iz čebeljega voska poteka pri okoliškem čebelarju in strokovna predavanja: s čebelo do medu, apiterapija). V Thermani so med vključili v programe MEDENO RAZVAJANJE v obliki nege obraza in telesa – uporaba meda in kozmetičnih produktov na osnovi medu, medene masaže, medeni ovoji, medene kopeli in savnanja z medom Medeno zgodbo so nadgradili s posvetovalnico za APITERAPIJO, kjer apiterapevt svetuje o preventivni uporabi čebeljih produktov  in o lajšanju  različnih obolenj. Za zdravljenje s čebeljim aerosolom pa bodo ob vrtu medovitih rastlin postavili še čebelnjak. MEDENA DOŽIVETJA v kulinariki vključujejo dobrodošlico z medico ali medeno penino, drobne prigrizke ali kar jedilnik na osnovi medu. Medeni zajtrk je v redni hotelski ponudbi. Potekajo kuharske delavnice na temo meda. Za prijetne spomine na doživeto medeno zgodbo pa so v Thermani pripravili pestro paleto MEDENIH SPOMINKOV.

Izziv:
  • Kako tržiti “medeno zgodbo” Thermane na germasnkih tržiščih, predvsem v Avstriji, Nemčiji in Švici? Slovenska zdravilišča kot takšna se na teh tržiščih pojavljajo predvsem kot  destinacija za seniorje, katerih organizacijo potovanj izpeljejo večji ali manjši avtobuserji. Pri njih je zelo pomembna cena. Ali lahko s tem produktom prepričamo druge tržne skupine in katere? Kakšen vpliv bi na njihovo odločitev imela cena?
  • Ali je produkt “medene zgodbe” v Thermani primeren za slovenskega gosta? Na slovenskem tržišču so prepoznavni predvsem s ponudbo Zdravilišča Laško. Ali bi program zdravljenja in sama ponudba “medene zgodbe” bila primerna za slovensko tržišče? Kolikšna bi bila dnevna cena, ki bi jo bil slovenski gost pripravljen plačati za ta produkt ter katere so ciljne skupine trženja tega produkta?
  • Kako tržiti “medeno zgodbo” na Italijanskem tržišču? Italijani so predvsem gostje individualisti, ki jih zanimajo wellness storitve. Ali je produkt trajnostnega razvoja dovolj močan motiv za italijanskega turista? Katere so ciljne skupine, primerne za trženje “medene zgodne” na italijanskem trgu?
Zmagovalec prejme vikend paket za dve osebi v hotelu Wellness Park Laško. Paket vsebuje dva polpenziona, neomejen vstop v bazene in savne Wellness Parka Laško, uporabo fitnes center, koriščenje garaže. Poleg tega še gost prejme vrednostni bon v višini 10 EUR za koriščenje wellness storitev.

Rešitev za "BTPS IZZIV - Thermana > medena zgodba" lahko, enako kot vse druge, do 22. 9. 10 oddate na btps-izzivi.turistica.si!
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja BTPS-izzivi.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...