Študenti lahko do 21.1. oddajo esej, v katerem bodo predstavili svoje razmišljanje, študijo, primer dobre prakse, vizijo ... o eni od spodnjih tem:
1. Marketing turističnih destinacij
npr: "Kako se turistični ponudniki na slovenskih destinacijah marketinško (ne) povezujejo"
2. Marketing turističnih produktov
npr. "Vsakdanjost ali vznemirljivost slovenskih turističnih znamk"
3. Marketinško raziskovanje
npr: "Nevromarketing - kaj lahko pokaže pogled v možgane Homo Turisticusa"
4. Novi mediji
npr. "Virusni marketing kot strategija trženja turističnih storitev"
5. Zaznal sem izziv - zanj imam rešitev!
opis rešitve marketinškega problema/izziva za konkretno slovensko turistično podjetje
Zakaj poslati esej?
• Avtorji najboljših prispevkov bodo povabljeni, da esej predstavijo na konferenci.
• Najboljši eseji v kategorijah 1-4 bodo objavljeni na portalu Banke turističnih priložnosti Slovenije (www.BTPS.si, rubrika Znanje).
• Najboljši eseji v kategoriji 5 bodo poleg objave na BTPS posredovani podjetjem, na katere se bodo predlagane rešitve nanašale - z namenom vzpostavitve stika z avtorjem eseja
Več informacij v priloženi datoteki - gl. spodaj razdelek Dokumenti.