www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Rogla Freestyle Week - Unior d.d. Program Turizem

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Rogla Freestyle Week - Unior d.d. Program Turizem

Avtor btps-sejalec
Datum
10. maj 2011
Tip
Ideja
Ponujam
Predprijava Sejalec 2011 št.18:

Inovacija: Rogla Freestyle Week
Prijavitelj: Unior d.d. Program Turizem

V podjetju Unior, v Programu Turizem, delujeta pod okriljem blagovne znamke Unitur, dva vrhunska centra: Terme Zreče - naravno termalno zdravilišče na nadmorski višini 395 m in športni center Rogla na nadmosrski višini 1517 m, ki ohranjata tri primarne turistične produkte – družinske počitnice, zdravstveno rehabilitacijo in priprave vrhunskih športnikov.
Rogla je zanimiva in obiskana turistična destinacija, ki  v poletni sezoni ponuja: tenis, fitnes, jezdenje konj, ribolov, panoramsko vožnjo s sedežnico, kopanje in savno v hotelu Planja in bližnjih Termah Zreče.
Z obširno ponudbo športne infrastrukture nudi izvrstne pogoje za priprave in trening. Športniki lahko poleg pokrite športne dvorane, koristijo tudi površine nogometnega stadiona z atletsko stezo, igrišča za rokomet, mali nogomet, košarko in odbojko, ter peščena igrišča za tenis… Ob že obstoječih športno rekreacijskih površinah pa je  v teh dneh v dokončanju tudi tekaški poligon.
Pozimi se Rogla spremeni v pravi beli paradiž, kjer se na 80 ha umetno zasneženih smučarskih površinah in ob bogati kulinarični ponudbi, zimskih radosti naužije vsa družina. Že deset let je Rogla prizorišče evropskega pokala in FIS tekmovanj, od leta 2009 pa tudi evropskih in svetovnih pokalov v tekih na smučeh.
Pravtako pa je poskrblejno še za tako zahtevne smučarje in deskarje na snegu, kateri imajo možnost sprostiti viške adrenalina na FUN PARKU, 1400 metrov dolgem poligonu za deskarje in free style smučarje, ki poteka vzdolž leve strani smučišča Mašin Žaga. Gre za največji obstoječi tovrstni park v jugovzhodni Evropi.

Opis inovacije

Rogla Freestyle Week je 5 dnevni turistični produkt, ki ob zaključku zimske sezone nudi aktivno in adrenalinsko udejstvovanje na Rogli. Prosti slog deskanja in smučanja je pri mladih vse bolj priljubljen, snežni park na Rogli pa iz leta v leto beleži večji obisk. Turistični produkt Freestyle Week zajema večdnevni program, zapolnjen s športno-kulturnimi vsebinami, ki so primerne za mlade. V ospredju so aktivnosti v povezavi s snežnim parkom, ki se v času omenjenega dogodka še dodatno razširi. Smučišča v Sloveniji so pričela s svojo ponudbo vključevati snežne parke v vse večjem obsegu, saj so slednji v tujini že stalnica, omenjen turistični produkt pa je prehod v naslednjo fazo, saj gre v omenjenem primeru za uspešno predstavitev in trženje destinacije  v terminu, ko obisk dnevnih obiskovalcev upade in razpoložljivost kapacitet ni povsem izkoriščena.  Pri omenjenem produktu gre za dobro prepoznavanje ciljnega trga in razvoja ustreznega trženjskega spleta. Potreba po teh produktih je v Sloveniji prisotna, ponudba pa konkurenčna prav tako mladim iz tujine. Ob uporabi primerne  komunikacijske strategije in marketinških aktivnosti je destinacija v sklopu promocije turističnega produkta krepila imidž v Sloveniji in tujini. Multimedijske aktivnosti, kamor spadajo natečaji za video vsebine, najboljše fotografije, izraba deskarskih sponzorirancev Rogle, ter co-branding s podjetji, ki so t.i. trendsetterji ciljne publike, višajo t.i. engagement rate uporabnikov snežnega parka, ter promovirajo snežni park preko distribucijskih kanalov, kamor v prvi meri spadajo spletni mediji, tudi v tujino.  Pri turističnem produktu, ki so se ga udeležili mladi iz Slovenije, Hrvaške, Srbije,  Avstrije in Madžarske je potrebno prav tako dobro  poznavanje ciljnih obiskovalcev in temu primerna sestava programa/vsebine turističnega produkta, trženje pa osredotočeno na ciljnega gosta, ter razvoju turistične ponudbe destinacije s podobnimi produkti v bodoče.

 Rogla Freestyle Week predstavlja  večdnevni turistični produkt, ki je prioritetno namenjen klienteli prostega sloga deskanja in smučanja. Omenjen dogodek je inovativen celosten produkt,  ki ob zaključku zimske sezone nudi aktivno in adrenalinsko udejstvovanje na Rogli, ter z marketinškimi aktivnostmi vezanimi na omenjen produkt, promovira destinacijo tekom sezone v Sloveniji in tujini. V terminu, ko smučišče ne beleži večjega obiska klasičnih smučarjev, destinacijo obišče več mladih iz Slovenije in tujine, ki zaradi atraktivnega produkta koristijo kapacitete,smučarske vozovnice in  gostinske storitve. V času Rogla Freestyle Weeka se permanentni snežni park močno razširi, zanimive vsebine pa dodatno pripomorejo k atraktivnosti turističnega produkta/destinacije.  Ob kvalitetnem snežnem parku in marketinškimi aktivnostmi destinacija pridobiva na prepoznavnosti v Sloveniji in tujini.  V sklopu   turističnega produkta Rogla Freestyle Week so bile uporabljene inovacijske marketinške aktivnosti na področju  oglaševanja in trženja, s čimer je destinacija beležila povečan obisk snežnega parka tekom sezone, ter koriščenje kapacitet ter storitev ob zaključku smučarske sezone oz. v terminu dogodka Rogla Freestyle Week.

S turističnim produktom destinacija Rogla krepi imidž in viša engagement rate znotraj ciljne skupine. Ob kvalitetnem produktu, kar prioritetno pogojuje kvaliteten snežni park in program v času Rogla Freestyle Weeka, se destinacija prav tako promovira  v tujini. Turistični produkt predstavlja za destinacijo prav tako prihodke  iz naslova prodanih kapacitet, smučarskih kart in gostinskih storitev udeležencev Rogla Freestyle Weeka, v terminu zaključka smučarske sezone.
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja btps-sejalec.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...