www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Revija Hotel - Tehnis d.o.o.

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Revija Hotel - Tehnis d.o.o.

Avtor btps-sejalec
Datum
10. maj 2011
Tip
Ideja
Ponujam

Predprijava Sejalec 2011 št.22:

Inovacija: Revija Hotel
Prijavitelj: Tehnis d.o.o.

Podjetje Tehnis d.o.o. že 15 let deluje na področju izdajanja strokovnih, korporativnih in »lifestyle« revij. V štirih uredništvih je trenutno stalno dela 10 zaposlenih, pogodbeno pa občasno sodelujemo z več kot 40 novinarji, fotografi, lektorji, oblikovalci in komercialisti. Smo ustanovni član združenja korporativnih medijev v Sloveniji.

Petkrat letno pod okriljem podjetja Tehnis d.o.o. izhaja ena največjih korporacijskih revij na slovenskem tržišču - Diners Club Magazine, dvakrat na leto pa posebna izdaja Dinesr Club Exclusive Magazine. Podjetje Tehnis d.o.o. skupaj z Diners Club Italija s sedežem in uredništvom v Milanu že tretje leto izdaja tudi sorodno revijo Diners Club Magazine Italia. Poleg omenjenih lifestyle revij izdajamo še strokovne mesečnike Gradbenik, Transport in Stroji ter smo lastniki dveh blagovnih znamk oziroma dveh osrednjih strokovnih internetnih portalov: www.gradbenik.net in www.etransport.si. V ta namen imamo sestavljeno posebno skupino ljudi - strokovnjakov s področja računalništva in gradbeništva, transporta,... ki skrbijo za vzdrževanje in tekoče ažuriranje podatkov. Projekta sta podprta tudi s strani vladnih ustanov, zbornic, inštitutov in drugih podjetij, ki delujejo na omenjenih področjih. Pred dvema letoma, oktobra 2009 pa smo v želji razširiti področja delovanja podjetja pričeli z implementacijo projekta turistične »inflight« revije Hotel, ki je v slovensko-angleški različici navoljo domačim in tujim gostom preko sto slovenskih hotelov.

Opis inovacije


Revija Hotel je ambasador Slovenije, ki tudi najbolj zahtevnim gostom ponuja doživetje mnogih destinacij po vsej naši deželi, ideje za enkratno udobje in sprostitev, vrhunsko kulinarično razvajanje, ekskluzivno nakupovanje in neponovljivo kulturno umetniško doživetje, odkriva skrite turistične bisere Slovenije ter ohranja umetnostno in zgodovinsko izročilo. Revija Hotel je tudi darilo iz Slovenije, ki ga tuji gosti dojamejo kot spominek, ki so ga prinesli domov iz Slovenije, domači pa ga vse pogosteje odnesejo s seboj v tujino kot darilo, in glasnik turističnih trendov, ki jih v prvi vrsti razglašajo avtorji kolumn, ki sodijo med najbolj vplivne in zanimive ljudi s področja slovenskega turizma.

Najpomembnejši moment inovacije se skriva v unikatnem dvonivojskem partnerskem odnosu – navzven gre za prijateljski odnos z domačimi in tujimi gosti slovenskih hotelov (zato je revija tudi dvojezična – v slovenskem in angleškem jeziku), navznoter pa spodbuditi komunikacijo med sto slovenskimi partnerji, ki so skozi obdobje implementacije v reviji Hotel prepoznali dodano vrednost oziroma dodatno zvezdico v svoji ponudbi, in jih povezati v obliko, kot jo do sedaj na slovenskem trgu še ni bilo.

Tako revija Hotel ni samo revija, ki izhaja štirikrat letno (marca, junija, septembra in decembra), ampak tudi nekakšen imenik, ki pomaga tržiti oziroma vabi – pa ne kamorkoli, ampak v Slovenijo oziroma domov, kar je tudi ena od njenih ključnih posebnosti. Saj ne gre pozabiti, da se za to, da bi v Slovenijo privabili ali da bi doma ostalo kar največ turistov, trudijo prav vsi slovenski turistični delavci.

Po tem, ko smo v lanskem decembru zaključili s prvo fazo implementacije inovacije, ki je potekala med oktobrom 2009 in decembrom 2010, v tem letu nadaljujemo z drugo stopnjo oziroma nadgradnjo inovacije. V prvi vrsti bo šlo za še bolj personalizirane mutacije revije in druge jezikovne variante, v drugi pa za nadgradnjo mreže povezav med našimi partnerji.

Zaradi večjega dosega in raznovrstne vsebine je revija Hotel na voljo tudi obiskovalcem turistično informativnih centrov, raznih združenj, turističnih borz, sejmov in organizacij ter sopotnik športnih, kulturno-umetniških, kulinaričnih, družabnih in drugih dogodkov.

Inovativnost oziroma drugačnost inovacije revije Hotel lahko razdelimo na štiri dele:
1. distribucija – revija Hotel je kot brezplačni izvod na voljo domačim in tujim gostom naših partnerjev – kar pomeni, da so le ti prevzeli vlogo distributerja.
2. personalizacije - posamezen hotel oziroma hotelska veriga se lahko odloči za prilagoditev oziroma personalizirano modifikacijo v obliki razširjene naslovnice, dela vsebine, ovitka, … na določenem številu izvodov. Tako revija Hotel postane osebna izkaznica hotela, dodatna ponudba in enkratno promocijsko sredstvo posameznega hotela in njegove okolice, hkrati pa enovito predstavlja Slovenijo in njene turistične bisere. Na koncu revije se za vsebinskim delom nahaja še rubrika »Concierge priporoča«, v katerem lahko hotelski gost iz modularnih oglasov v strnjeni obliki poišče hitre in kratke uporabne informacije. Širina področij, ki jih pokriva vsebina, pa nudi tudi številne možnosti prilagoditve oglaševalcem.
3. enakovredna obravnava vseh partnerjev – z vsebinami pokrivamo vse regije in združujemo partnerje ne glede na njihovo lastniško strukturo, velikost, število postelj ali zvezdic. V želji, da bi se vsi partnerji počutili enako obravnavani, smo se odpovedali tudi oglaševalcem iz segmenta hotelsko-turističnih ponudnikov (personalizirane variante so tu seveda izvzete).
4. zmanjševanje stroškov – na račun distribucije (partnerji), personalizacij (ki so za posamezni hotel bistveno ugodnejše od razvoja lastnih produktov) in enakovredne obravnave vseh partnerjev imajo le ti možnost priti do dodatne zvezdice v svoji ponudbi pod bistveno bolj ugodnimi pogoji oziroma z nižjimi stroški, kot bi jih imeli v primeru razvoja lastnega produkta. Prav to slednje pa se nam zdi v današnjih časih še posebno pomembno.

Z inovacijo revije Hotel smo na eni strani povečali prepoznavnost podjetja Tehnis, d.o.o., ki se je v svojem petnajstletnem delovanju uveljavil kot eden izmed ključnih izdajateljev na področju na področju strokovnih in korporativnih revij sodobnega življenjskega sloga, gradbeništva, transporta in strojev (podjetje Tehnis d.o.o. je z revijo Hotel namreč vstopilo na področje, na katerem še ni bilo prisotno), na drugi strani pa smo zapolnili vrzel v segmentu hotelsko-informativnih publikacij. Z revijo Hotel kot našo inovacijo pa nismo uspešni samo na podjetniškem nivoju, ker so nas v turističnih krogih začeli prepoznavati kot enakovrednega partnerja in je to vsekakor velika promocija za nas same, ampak naš uspeh v prvi vrsti vidimo v tem, da smo s svojo inovacijo dodatno pripomogli k promociji Slovenije in njenega turizma – doma in v tujini.

Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja btps-sejalec.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...