www.slovenia.info
Bank of Tourism Potentials in Slovenia
options
Language English

Deposits::Prepoznavnost blagovne znamke »I FEEL SLOVENIA«...

Warning - The content of website portal www.BTPS.si is protected by copyright. The copyright owners are the Bank of Tourism Potentials in Slovenia (BTPS), public agency SPIRIT Slovenia (SPIRIT) and BTPS clients. All rights reserved. Information from the website (text, images, sounds, etc.) may not be reproduced, transferred, distributed or stored without the prior written permission of BTPS or SPIRIT. Some parts of the website contain images that are likewise protected by the copyright of their owners.

Prepoznavnost blagovne znamke »I FEEL SLOVENIA«...

Author Anja_B
Date
Monday, August 29, 2011
Type
Knowledge
Bid
Polog kandidira za nagrado Študentski Snovalec (prijave zbiramo do 31.8.). Celotna vsebina je do razglasitve končnih rezultatov na ogled samo članom komisije Študentskega Snovalca.

V diplomskem delu smo proučili pomen trženja države kot blagovne znamke – s poudarkom na blagovni znamki turistične destinacije – in raziskali prepoznavnost blagovne znamke »I feel Slovenia« pri gostih z rusko govorečih trgov. V sodobnem svetu se vsakodnevno srečujemo z različnimi blagovnimi znamkami – od blagovnih znamk prehrambnih izdelkov, oblačil in avtomobilov pa vse do blagovnih znamk turističnih destinacij. Koncept oblikovanja blagovne znamke države na osnovi močne znamke turistične destinacije je uspel v številnih državah po svetu. Pomembno je, da se zavedamo, da načrtno upravljanje države kot blagovne znamke turistične destinacije pomembno prispeva tudi k povečanju prepoznavnosti države v očeh širše svetovne javnosti.
Turizem predstavlja pomemben segment slovenske ekonomije – čisti turizem je v letu 2006 predstavljal 5,5 % BDP. Znamka Slovenije je sicer najpogosteje uporabljana na področju turizma, identiteta znamke je načrtno razčlenjena, različni vidni elementi znamke so prisotni na vseh turističnih publikacijah, uporabljajo se tudi pri turističnih projektih in aktivnostih. V zadnjem času pa se blagovna znamka vedno bolj uporablja in promovira tudi na drugih področjih, predvsem v športu. Z analizo odgovorov turistov in turističnih delavcev smo ugotovili, da slogan in podoba blagovne znamke »I feel Slovenia« pri ljudeh vzbujata pozitivne občutke. Vendar pa smo ugotovili tudi, da blagovna znamka Slovenije – čeprav obstaja že dobra tri leta ter se veliko pozornosti namenja njeni promociji – še vedno ni prepoznavna. Slovenija ima kot turistična destinacija veliko konkurenčnih prednosti, ki se jih delavci v ruskih turističnih agencijah zavedajo. Vendar pa Slovenija še ni močna blagovna znamka turistične destinacije na rusko govorečih trgih.
Additional Info
To see additional info contact deposit author Anja_B.
Deposit preview comments
Only registered users can add comments.
X

Cookies

BTPS uses cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue we assume that you consent to receive all cookies from BTPS website.
I agree
More information...