www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Prepoznavnost blagovne znamke »I FEEL SLOVENIA«...

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Prepoznavnost blagovne znamke »I FEEL SLOVENIA«...

Avtor Anja_B
Datum
29. avgust 2011
Tip
Znanje
Ponujam
Polog kandidira za nagrado Študentski Snovalec (prijave zbiramo do 31.8.). Celotna vsebina je do razglasitve končnih rezultatov na ogled samo članom komisije Študentskega Snovalca.

V diplomskem delu smo proučili pomen trženja države kot blagovne znamke – s poudarkom na blagovni znamki turistične destinacije – in raziskali prepoznavnost blagovne znamke »I feel Slovenia« pri gostih z rusko govorečih trgov. V sodobnem svetu se vsakodnevno srečujemo z različnimi blagovnimi znamkami – od blagovnih znamk prehrambnih izdelkov, oblačil in avtomobilov pa vse do blagovnih znamk turističnih destinacij. Koncept oblikovanja blagovne znamke države na osnovi močne znamke turistične destinacije je uspel v številnih državah po svetu. Pomembno je, da se zavedamo, da načrtno upravljanje države kot blagovne znamke turistične destinacije pomembno prispeva tudi k povečanju prepoznavnosti države v očeh širše svetovne javnosti.
Turizem predstavlja pomemben segment slovenske ekonomije – čisti turizem je v letu 2006 predstavljal 5,5 % BDP. Znamka Slovenije je sicer najpogosteje uporabljana na področju turizma, identiteta znamke je načrtno razčlenjena, različni vidni elementi znamke so prisotni na vseh turističnih publikacijah, uporabljajo se tudi pri turističnih projektih in aktivnostih. V zadnjem času pa se blagovna znamka vedno bolj uporablja in promovira tudi na drugih področjih, predvsem v športu. Z analizo odgovorov turistov in turističnih delavcev smo ugotovili, da slogan in podoba blagovne znamke »I feel Slovenia« pri ljudeh vzbujata pozitivne občutke. Vendar pa smo ugotovili tudi, da blagovna znamka Slovenije – čeprav obstaja že dobra tri leta ter se veliko pozornosti namenja njeni promociji – še vedno ni prepoznavna. Slovenija ima kot turistična destinacija veliko konkurenčnih prednosti, ki se jih delavci v ruskih turističnih agencijah zavedajo. Vendar pa Slovenija še ni močna blagovna znamka turistične destinacije na rusko govorečih trgih.
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja Anja_B.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...