V Portorožu je v organizaciji revije Kongres, Viidea in Fakultete za turistične študije - Turistica potekal
četrti PechaKucha večer slovenskih turističnih delavcev na temo socialnih medijev v turizmu.
Dogodek je poseben zaradi zanimivega koncepta
PechaKucha predstavitev, kjer gre za koncept 20x20, ki pomeni dinamično predstavitev 20 slik, za vsako pa ima govorec na voljo 20 sekund. Na dogodku, ki so se ga udeležili strokovnjaki s področja informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT), je bila predstavljena tudi Banka turističnih priložnosti Slovenije in IKT povezovalni pristopi, ki jih uporabljamo za spodbujanje inovativnega turizma.
Poleg delovanja Banke smo predstavili tudi instrumente za spodbujanje inovativnosti v turizmu (poziva Sejalec, Snovalec in BTPS izzive) in kot zanimivost izpostavil uporabo portala Banke tudi s strani tujcev. Z BTPS se je na primer pred kratkim povezal ameriški avtor romana
Bloodborne: The Foresaken, Christopher David Conner, ki je dogajanje romana postavil v Predjamski gradu in Ljubljano in sedaj vabi k
skupni promociji knjige in Slovenije.
Zanimiva je tudi izkušnja z izzivom
"Old Stories 4 New Adventures", ki sta ga izpeljali BTPS in STO v sklopu portala Challenge:Future. Izziv je z uporabo socialnih medijev dobil širok odmev in k sodelovanju pritegnil mnoge tujce, na njem pa je zmagala avtorica iz Irana, ki je v svojem iranskem domovanju, več kot tisoč kilometrov oddaljenem od Slovenije, razmišljala o mariborskih vinogradih in predstavila inovativen produkt
Naredi si vino.
PechaKucha večer, ki je potekal v sproščenem, zabavnem in poučnem vzdušju, je prinesel tudi spoznanje, da so socialni mediji za turizem še vedno nekaj precej novega in da obstaja še veliko priložnosti za še bolj razširjeno uporabo tovrstnih medijev in povezovalnih pristopov v turizmu.