www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::18sedem3 Lokalna doživetja - Gregor Buden s.p.

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

18sedem3 Lokalna doživetja - Gregor Buden s.p.

Avtor btps-sejalec
Datum
5. november 2012
Tip
Ideja
Ponujam
Sejalec 2012, prijavitelj št. 01

Inovacija: 18sedem3 Lokalna doživetja 
Prijavitelj: Buden.si, Gregor Buden s.p.


Podjetje Buden.si oziroma družina Buden se s turizmom ukvarja že od leta 1995. Družinsko podjetje je odprl oče Bojan Buden, v njem pa je bil do leta 2010 kot vodja projektov  v turistični agenciji zaposlen tudi Gregor Buden. Od leta 2008 živi Buden v družinskem penzionu in gostilni Kunstelj. Kunstelj ima bogato tradicijo že od leta 18sedem3. Pri Kunstlju se je prvič konkretno srečal z gostinstvom in nastanitvami gostov in ga do danes dodobra spoznal.
Leta 2010 je Radovljica odprla novo turistično organizacijo, javni zavod za turizem Radovljica, pri čemer je tudi Buden videl izziv in odgovornost, da prispeva k razvoju turistične destinacije, kjer živi in dela. Z zavodom je pogodbeno sodeloval na projektu nove destinacijske znamke Radol'ca pristno sladka ter pri izdelavi spletne strani www.radolca.si
 
Leta 2011 so se v družini Buden odločili, da naredijo še korak naprej v razvoju okolja, kjer živijo. Na podlagi izkušenj ter potreb njihovih gostov, ki prihajajo v Radovljico, so se odločili, da bodo gostom poizkušali ponuditi čim več, kar jim ponuja to lokalno okolje v katerem se nahajajo. Tako so 11. 11. 2011 ob 11. uri odprli trgovino oziroma prostor, ki so ga poimenovali Lokalna doživetja v okviru blagovne znamke 18sedem3.
 
 
Opis inovacije:

Glavni namen projekta 18sedem3 je lokalno povezovanje. Lokalno povezovanje na eni strani lokalnih pridelovalcev, proizvajalcev, obrtnikov, umetnikov in ostalih z namenom, da to na drugi strani ponudimo ciljnim skupinam. Glavne ciljne skupine kupcev so nastanitveni obrati, gostinski obrati oziroma vsi, ki imajo stika s turistom oziroma gostom, ki prihaja od drugod v naše pristno okolje. 
 
Kaj ponujamo ciljnim skupinam oziroma kupcem? Pristne lokalne produkte, ki jih lahko umestijo v svojo ponudbo kot lokalno. Logistično ponujamo ciljnim kupcem dva lokalna segmenta oziroma produkta, ki sta zelo pomembna za gosta. 
1. segment so kvalitetne lokalne surovine, ki jih lahko kupci uporabljajo pri zajtrkih, kosilih, večerjah, porokah, zaključenih skupinah, incentive skupinah... Odpira se veliko možnosti na zgodbo lokalno.
2. segment so lokalni izlet k pridelovalcem oziroma proizvajalcem. Če recimo nek hotel ponuja lokalne jedi, ki so narejene iz lokalnih surovin in je gost zadovoljen s kvaliteto jedi lahko gosta odpeljemo v to naravno okolje kjer je bil pridelana osnovna surovina njegove jedi.       
 
Zakaj lokalno povezovanje? Na splošno je v celotni Sloveniji problem povezovanja in to je največja slabost celotne države. Če želimo uspešno razvijati Slovenijo kot turistično destinacijo bomo morali v prvi fazi gostu ponujati nekaj avtentičnega in pristnega nekaj kar lahko dobi samo pri nas oziroma v nekem določenem kraju. Menimo, da je okolje v Sloveniji še vedno tako zdravo, da ponuja vrhunsko kakovost, ki pa jo žal ne ponujamo dovolj. Gostje pa prav zato prihajajo k nam in si to želijo.
 
Citat iz našega predstavitvenega kataloga;
Podprimo in doživimo lokalno je osnovna ideja, na kateri temelji dejavnost ‘podjetja’ 18sedem3. S številnimi aktivnostmi želimo na eni strani podpreti lokalno ekonomijo, na drugi pa pristnost in sladkost lokalnih produktov ponuditi tako domačinom kot tujim obiskovalcem. Združujemo lokalne kmete, obrtnike, umetnike katerih pridelki in izdelki so Vam na voljo v naši trgovini v središču Radovljice. Lahko pa se z nami podate na izlete po
pristnem Radovljiškem podeželju in okusite prijaznost in domačnost neposredno z rok domačinov. Vabljeni na pravo lokalno doživetje!
 
Vprašanje na katerega si sami podajte odgovor; Ali gostu za zajtrk ponujate lokalni med? 
Vabljeni na pravo lokalno doživetje!
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja btps-sejalec.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...