www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::V Zlatorogovem Kraljestvu

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

V Zlatorogovem Kraljestvu

Avtor btps-sejalec
Datum
5. november 2012
Tip
Ideja
Ponujam
Sejalec 2012, prijavitelj številka : 05

Inovacija: V Zlatorogovem Kraljestvu 
Prijavitelj: iDMC d.o.o.
 
iDMC je podjetje, ki se ukvarja z organizacijo motivacijskih dogodkov in storitvami povezanimi z destinacijo Slovenija. Podjetje se ukvarja predvsem s tujimi skupinami, ki pridejo v Slovenijo in jim ponujajo edinstveno poznavanje Slovenije. Sodelavci iDMC  prihajajo iz različnih koncev Slovenije in imajo različne kompetence ter tako sestavljajo popoln kolaž znanj, ki zadovolji tudi najbolj zahtevne stranke. Storitve, ki jih iDMC ponuja segajo vse od organiziranja nastanitev, transferja, organizacijo programa pa do kreiranja posebnih incentive/motivacijskih in team building doživetij, konferenc ter ostalih poslovnih dogodkov za zaključene skupine.
iDMC se od svoje konkurence razlikuje po svoji kreativnosti. V vsak dogodek poskuša vplesti zgodbo, ki doda 'piko na i' vsakemu dogodku. Poseben izziv so najbolj zahtevni dogodki, ki so ob enem motivacija za ekipo, ki z vsakim takšnim dogodkom raste in se razvija. Vseh dogodkov se ekipa loti s skrbnostjo in natančnostjo.
Ekipo iDMC sestavljajo visoko motivirani posamezniki, ki jim je delo z ljudmi in dogodki strast in je to zanje postal tudi način življenja. Ekipa s skupno vizijo ideje za programe razvija, testira in tudi izvede sama, tako da je celoten proces od razvoja ideje do realizacije usklajen. Razvili smo tudi posebno metodo EPM -5, ki je naše vodili pri organizaciji slehernega dogodka.
Posebna pozornost e namenjena tudi skrbi za okolje. Kjerkoli je to mogoče se podjetje poslužuje lokalnih okolju prijaznih, in tudi doma narejenih, izdelkov. MICE industrija ima velik vpliv na okolje in družbo, zato je pomembno, da podjetja, ki se s tem ukvarjajo, tega ne zanemarijo.
iDMC se vsako leto udeležuje različnih mednarodnih sejmom v MICE industriji,kot so IMEX v Nemčiji, EIBTM v Španiji ter CONVENTA v Sloveniji. 
iDMC lahko poskrbi za vsak dogodek – najsi bo to velik ali majhen, posloven ali zabaven ali pa mešanica vsega!
 
Opis inovacije 

Ideja za program 'V Zlatorogovem Kraljestvu' je bila razvita za pripravo team buildinga na skupščini Kongresnega urada Slovenije. Team building je bil pripravljen v sodelovanju s Pivovarno Laško in tako povezali značilnosti lokalnega okolja v privlačen program.
Že ob pripravi programa smo imeli v mislih trajnostno osnovo. Tako so bile vse naloge pripravljene z mislijo na lokalno okolje. Povezali smo se tudi z lokalnimi ponudniki različnih storitev, kar nam omogoča, da lahko program prilagodimo glede na zahteve strank.
Program se prične s kratko predstavitvijo pivovarne in poteku priprave piva. Nato se začne pivska pustolovščina s sledenjem namigom po pivovarne. Z raznolikostjo nalog smo želeli prikazati razgibanost pivovarstva pri nas. Naloge so postavljene tako, da je doseženo ravnotežje med zabavnim in poučnim.
Naloge vključujejo kip Kralja piva, pripravo starinskega pivovarskega oglasa, nekaj miselnih in strateških nalog ter – najbolj zanimiva od vseh – okušanje piva. S to nalogo se udeleženci od blizu srečajo z večnim pivovarskim bojem – ali je boljši Union ali Laško?
Kot omenjeno, je bil program prvotno pripravljen za skupščino Kongresnega urada Slovenije, ki je potekala 16.3.2011. Kasneje smo program dodelali ter ga 10.11.2011 predstavili širši javnosti. Pripravljena je bila promocijska izvedba programa, ki so se ga udeležili različni novinarji in odločevalci v podjetjih. Pridružil se je tudi STIK Laško, ki sedaj program ponuja vsem obiskovalcem Laškega pod krovnim imenom 'Skrivnosti varjenja piva'.
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja btps-sejalec.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...