www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Mediteran v 80 dneh /80 destinacijah

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Mediteran v 80 dneh /80 destinacijah

Avtor btps2
Datum
28. maj 2013
Tip
Ideja
Ponujam
Mediteran v 80 dneh/80 destinacijah predstavlja realistični potopis (story telling-reportaže, blog,...) avtentičnega doživljanja mediteranskih turističnih znamenitosti, kulturne dediščine, kulinarike in narodne raznolikosti. Gre za idejni projekt za promocijo turističnih destinacij in drugih produktov  ter storitev s povsem avtentično zgodbo o križarjenju po mediteranu, ki je bogat z zgodovino in kulturno dediščino. Projekt zagotavlja z modernimi pristopi pripovedovanja in posredovaja informacij kot promocijsko aktivnost ter odlično vključenost širše populacije.

(primer; The best job in the world, Australia tourism).

Ideja je o charter potovanju - križarjenju z jadrnico in spoznavanju ter raziskovanju obmorskih mest, otokov, kulinarike in kulturne dediščine ter ljudi, kot avtentični potopis, ki ga podoživlja posameznik.

Cilj je zagotoviti prepoznavnost in promocijo turizma v mediteranu, tako da posameznik z doživljanjem avtentičnosti destinacij mediteranskega morja prenese s pripovedovanjem (storytelling) svojo doživljalsko zgodbo, spoznanja, zanimivosti, dejstva in ... kot neposredno promocijo - iz us do ust preko socialnih omrežij, medijev in TV regijskih oddaj/poročil ter web blog potopisa in reportaž.

Destinacije: Slovenija, Hrvaška, Albanija, Italija, Francija, Španija, Gibraltar, Maroko, Alžirija, Tunizija, Malta, Grčija, Ciper

Sodelujoči parterji:
- obmorska mesta
- regije in države
- mediji                                                                                                                                                                                         - sponzorji

Natečaj;

a) JOB POST - izbira kandidatov kot izbrani popotnik, ki bo predstavljal avtentičnost in doživljanje mediterana
b) predlogi sodelujočih za izbor turističnih destinacij in aktivnosti
Celotna vsebina

Spodnji tekst uporabite kot obvezno obliko pri pripravi celotne vsebine idejnih pologov, ostale vrste pologov imajo lahko poljubno obliko.

  • ugotovitve o stanju v slovenskem ali v italijanskem turizmu, zaradi katerih je ideja smiselna

    Promocija obalnega turizma in turističnih destinacij obmorskih mest. Prepoznavnost.

primerjava s stanjem v tujini

  • osnovni koncept ideje

     

    Mediteran v 80 dneh/80 destinacijah predstavlja realistični potopis (story telling-reportaže, blog,...) avtentičnega doživljanja mediteranskih turističnih znamenitosti, kulturne dediščine, kulinarike in narodne raznolikosti. Gre za idejni projekt za promocijo turističnih destinacij in drugih produktov  ter storitev s povsem avtentično zgodbo o križarjenju po mediteranu, ki je bogat z zgodovino in kulturno dediščino. Projekt zagotavlja z modernimi pristopi pripovedovanja in posredovaja informacij kot promocijsko aktivnost ter odlično vključenost širše populacije.
     
    (primer; The best job in the world, Australia tourism).

     

    Ideja je o charter potovanju - križarjenju z jadrnico in spoznavanju ter raziskovanju obmorskih mest, otokov, kulinarike in kulturne dediščine ter ljudi, kot avtentični potopis, ki ga podoživlja posameznik.
     
    Cilj je zagotoviti prepoznavnost in promocijo turizma v mediteranu, tako da posameznik z doživljanjem avtentičnosti destinacij mediteranskega morja prenese s pripovedovanjem (storytelling) svojo doživljalsko zgodbo, spoznanja, zanimivosti, dejstva in ... kot neposredno promocijo - iz us do ust preko socialnih omrežij, medijev in TV regijskih oddaj/poročil ter web blog potopisa in reportaž.
     
    Destinacije:slovenija, hrvaška, albanija, italija, francija, španija, gibraltar, maroko, alžirija, tunizija, malta, grčija, ciper
     
    Sodelujoči parterji:
    -obmorska mesta
    -regije in države
    -mediji                                                                                                                                                                                                  -sponzorji
  • koraki od danes do popolnoma uresničene ideje (+ kdo jih bo izvedel in koliko časa in denarja posamezni koraki potrebujejo)

    1.predstavitev projekta in iskanje sodelujočih partnerjev in pokroviteljev 2. definiranje plovbe in terminskega plana aktivnnosti 3. job post + natečaj 4. izvajanje projekta; križarjenje pomediteranu (doživljalski potopis s pripovedovanjem)

  • pogoji (v timu in v slovenskem ali italijanskem turizmu), ki morajo biti izpolnjeni, da ideja uspe

    Sodelujoči partnerji in sponzorji ter mediji

  • dodana vrednost ideje (z vidika vseh izvajalcev in uporabnikov)

    Promocija in moderni tržni princip za prepoznavnost turisičnih destinacij, ki uporabniku poda informacije o lepoti mediteranskeha morja, tako da uporabnik lahko lažje izbira katero turistično destinacijo bo v prihodnje obiskal.

Komentarji povzetka
alpe adria development 28.5.2013 23:12:13
cool, zelo dobro za promocijo
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...