www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::GoOptiju priznanje za inovativen poslovni model

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

GoOptiju priznanje za inovativen poslovni model

Avtor BTPS
Datum
26. november 2013
Tip
Novica

Podjetje TM Vista je za produkt nizkocenovnih cestovnih prevozov GoOpti leta 2012 prejel priznanje sejalec za inovativnost v turizmu. Letos je bil na Slovenskem forumu inovacij razglašen še za najbolj inovativen poslovni model/proces.

Kot so zapisali organizatorji, je GoOpti disruptiven, s sodobnimi IKT storitvami podprt sistem pametne organizacije prevoza potnikov, razvit v Sloveniji, ki se prilagaja povpraševanju in s pomočjo koncepta »donosnosti upravljanja«, z uporabo lastnih matematičnih optimizacijskih modelov in specializiranega sistema ERP ter drugih inovativnih idej, optimizira zasedenost vozil ter dosega najnižjo ceno za potnike ob kar se da visokem donosu prevoznika. Edinstveni del GoOpti poslovnega modela je vpeljava t.i. »časovnega okna« - dogovora s potnikom, ki se je v zameno za nižjo ceno prevoza pripravljen dogovoriti za čas odhoda. Ključni del inovacije je franšizni poslovni model, podprt s konceptom »programska oprema kot storitev«. Kljub temu da GoOpti zagotavlja prevoze, GoOpti ni prevozno podjetje. Sistem GoOpti temelji na uporabi učinkovitega posredniškega sistema med končnimi uporabniki prevoznih storitev. Zelo pomembna dela inovacije sta blagovna znamka GoOpti in celovita uporabniška izkušnja. V letu 2013 načrtujejo več kot €2,7mio prometa in 150.000 potnikov, načrtujejo pa tudi širitev na trge Hrvaške, Srbije, Italije, Španije, Poljske, Nemčije, Rusije in Finske.

Čestitamo!

Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja BTPS.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...