V začetku leta 2013 smo v skladu s konceptom trajnostnega turizma želeli prenoviti našo blagovno znamko. Iz Portoroža smo se želeli usmeriti na Piran in zaledje ter v oblikovanje novih turističnih produktov vključiti celotno piransko občino. Tako bi destinaciji dodali nov, širši pomen. Odločili smo se, da bomo za to uporabili novo trženjsko in komunikacijsko orodje, to je pripovedovanje zgodb oz. storytelling. Vedeli smo namreč, da gre za preizkušeno orodje v turizmu in da ima pripovedovanje zgodb veliko moč. Vsi imamo radi zgodbe in jih vpletamo v vsakdanje življenje, tega pa gradijo različne blagovne znamke, zato je pomembno, kakšno zgodbo govori naša blagovna znamka in kako jo potrošniki sprejmejo.
Koncept storytellinga za destinacijo Portorož & Piran je nastal v sodelovanju s Folkejem Tegetthoffom, avstrijskim pripovednikom in pravljičnim poetom ter ljubiteljem in dobrim poznavalcem občine Piran. Koncept temelji na dodajanju čustvene komponente našim lokalnim produktom, po katerih se razlikujemo od drugih destinacij; to so kvalitetno oljčno olje, sol, morje, ribe, lokalna zelenjava in sadje, vino...
V septembru 2013 so nastali novi visuali - fotografije, ki prikazujejo nasprotja in raznolikost turističnih produktov na destinaciji. Na osnovi koncepta storytellinga smo v decembru 2013 objavili prenovljeni portoroški portal www.portoroz.si, ki je ključno orodje za promocijo destinacije Portorož & Piran. V koncept smo uspešno vključili tudi ponudnike na piranskem podeželju, ki se s svojimi lokalnimi produkti vključujejo in dopolnjujejo turistično ponudbo destinacije po konceptu km-0. Povezujemo ga tudi s projektom Uživajmo podeželje, ki je nastal z željo, da bi se naše razmeroma majhno, a specifično območje, vključilo v tržne tokove na področju akivnega turizma. Od morja, prek oljčnih nasadov do vinogradov...podeželje Slovenske Istre nudi veliko možnosti za preživljanje prostega časa, daleč od mestnega vrveža, v pristnem zelenem okolju.