www.slovenia.info
Bank of Tourism Potentials in Slovenia
options
Language English

Deposits::SnappGuides

Warning - The content of website portal www.BTPS.si is protected by copyright. The copyright owners are the Bank of Tourism Potentials in Slovenia (BTPS), public agency SPIRIT Slovenia (SPIRIT) and BTPS clients. All rights reserved. Information from the website (text, images, sounds, etc.) may not be reproduced, transferred, distributed or stored without the prior written permission of BTPS or SPIRIT. Some parts of the website contain images that are likewise protected by the copyright of their owners.

SnappGuides

Author bostjansara
 

Competition : Snovalec 2015

31.03.2015
Date
Saturday, April 18, 2015
Type
Idea
Bid

Snapp d. o. o. je slovenski štartnik, ki ga je 27. 2. 2015 ustanovil slovensko-britanski tandem. Podjetje je bilo ustanovljeno z namenom razvoja in komercializacije invencij, ki temeljijo na modernih tehnologijah, prispevajo k razvoju turizma ter zadovoljujejo določen segment kupcev (turistov) po celem svetu. Prva takšna invencija je SnappGuides.

Za slovenski turizem bo rešitev izrednega pomena, saj bo skozi platformo potekala aktivna in kontinuirana promocija slovenske turistične ponudbe po celem svetu. Gre namreč za mobilno aplikacijo, ki je namenjena 2 milijonom ljubiteljev popotne in krajinske fotografije iz celega sveta, ki predstavlja potencialno strukturo gostov v Sloveniji:

- Spletni foto-turistični vodnik oziroma interaktivna mobilna aplikacija, ki omogoča, da uporabnik pridobiva podatke in organizira lastna (jaz jih bom poimenoval) foto potovanja.

- Inovativna rešitev, kjer bo Slovenija prehitela ostale države in pritegnila zaželen profil obiskovalcev, spodbujala butični turizem, omogočala globlja doživetja ter daljše obiske. Omogočala bo tudi dodatno promocijo destinacij skozi fotografijo same aplikacije in uporabnikov le-te.

- Inovativno marketinško orodje, ki dosega nišno skupino turistov (profesionalnih fotografov, resnih amaterjev ter hobi fotografov) na način, ki je prilagojen vedno bolj zahtevnim uporabnikom in njihovemu življenjskemu slogu.

- Socialna skupnost profesionalnih fotografov, ki bodo prispevali vsebine oziroma sodelovali pri distribuciji vsebin, ki bodo prispevale k etičnem vedenju (kodeks etike) in kakovostni rabi fotografije v fotografskem sektorju ter posredno prispevali k razvoju turizma  primarno v Sloveniji in v nadaljevanju po celem svetu.

Maksimalni učinek projekta NA SLOVENSKI TURIZEM bo mogoč s pomočjo:

- Slovenski foto vodnik bo eden od najbolj dovršenih v skupini vseh vodnikov, saj so vsebine (fotografije, informacije o lokacijah in ostali know-how) nastajale skozi leta poklicnega udejstvovanja v fotografiji in turizmu.

- Vodnik je primarno namenjen promociji Slovenije, za omogočanje trajnosti projekta, pa bomo v nadaljevanju implementirali še druge destinacije.

- Slovenija bo imela vodilno vlogo kot inovativna destinacija, ki jo lahko turist izkusi na popolnoma nov in unikaten način.

- Slovenski vodnik bo prispeval k pritegnitvi želenega profila gostov, ki bodo obiskali Slovenijo za dlje časa kot povprečen turist. V nadaljevanju pa bodo le-ti promovirali Slovenijo skozi svoje fotografije, ki jih bodo objavljali na svojih spletnih straneh, blogih, na družabnih omrežjih, itd. 

- V tem primeru bo Slovenija imela vodilno vlogo kot inovativna destinacija, ki jo lahko izkusiš na nov način. Poleg tega privabimo zelo zaželen profil obiskovalcev, ki obiščejo Slovenijo za dlje časa kot povprečen turist. Prav tako ti uporabniki kasneje Slovenijo dodatno promovirajo skozi svoje fotografije ( ki jih bo zaradi app več in bodo tudi lepše). 

Podjetje ima številne konkurenčne prednosti, med njimi prednjačita 2 največji kompetenci, in sicer obstoječa mreža povezav za izgradnjo strateških partnerstev ter izkušnje v panogi, saj imava ustanovitelja podjetja skupno več kot 10 let izkušenj v vseh treh sektorjih.

Na tem mestu ima največjo vlogo vodstveni kader podjetja, to sva ustanovitelja – Luka Esenko in Julie Renahan. Izkušnje imava tako z vodenjem podjetja kot tudi z aktivnostmi izvedbe projektov, kar je opisano v najinih referencah. Znotraj podjetja bova vodila aktivnosti razvoja, dizajna in marketinga in odgovornosti prelagala tudi na zunanje partnerje, glede na sklenjene dogovore o sodelovanju.

Smotrnost projekta SnappGuides sva preverjala v okviru predhodno izvedene študije izvedljivosti, kontinuiranih analiz kupcev ter vrednotenja uporabnosti produkta, ki se izvaja v njegovem ciklu razvoja.

Finančne vire za zagon in implementacijo projekta sva in bova iskala ter črpala iz različnih virov. Za zagon projekta sva po večini uporabila lastna sredstva, sedaj pa priložnosti iščeva pri različnih financerjih (natečaji, pridobivanje nepovratnih evropskih sredstev na nacionalnem in mednarodnem nivoju, oblike množičnega financiranja). Izračunala sva tudi čas točke preloma (leto 2017), ko bo mogoče samostojno financiranje iz naslova prodanih produktov in storitev podjetja.

Additional Info
To see additional info contact deposit author bostjansara.
Deposit preview comments
Only registered users can add comments.
X

Cookies

BTPS uses cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue we assume that you consent to receive all cookies from BTPS website.
I agree
More information...