www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenski

Pologi::Gozdni selfness

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS), javne agencije SPIRIT Slovenija (SPIRIT) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali SPIRIT. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Gozdni selfness

Avtor borutp
 

Natečaj : Sejalec 2015

31.03.2015
Datum
15. junij 2015
Tip
Ideja
Ponujam

Gozdni selfness™ je avtorsko delo, zasnovano znotraj Lokalne turistične organizacije Laufar Cerkno. Naznanja nov zeleni trend v slovenskem turizmu, ki temelji na izkoriščanju naravnih danosti in lepot Cerkljanske ter vključuje naravne materiale, vire in lokalne izdelke. Prvi selfness program, ki se odvija v naravi, je bil v letu 2014 nagrajen s priznanjem Snovalec za eno izmed najbolj inovativnih idej v slovenskem turizmu,  saj svoje udeležence razvaja na prav poseben način.
Gre za drugačno vrsto velnesa, ki izhaja iz posameznikove zavestne odločitve o skrbi za svoje dobro počutje in zdravje, in se v nasprotju z obstoječimi selfness programi, odvija v idiličnem naravnem okolju, brez posegov v naravo.

Na edinstvenem gozdnem doživetju v obliki pohoda po nezahtevni urejeni pohodniški poti, tako manjša skupina udeležencev na posameznih tematsko zasnovanih postojankah spoznava zdravilno moč narave, razvija pristen odnos z naravo in se sprošča s pomočjo strokovnjakov iz področja meditacije, osebnostne in duhovne rasti, refleksoterapije in kulinarike, poleg tega pa okuša tudi cerkljanske kulinarične dobrote, postrežene na prav poseben način. Udeleženci programa izkusijo čar povezanosti z naravo in s samim seboj, spoznajo tehnike za lažje spopadanje s stresom, okrepijo svoje zdravje in poskrbijo za vitalnost z lahkotnim gibanjem, se globinsko sprostijo ter razbremenijo telo odvečnih strupov, napolnijo se z energijo, hkrati pa gozd in naravno okolje spoznajo v drugačni luči, saj ga občutijo z vsemi svojimi čutili.

Klasični program Gozdni selfness traja 6 ur in vključuje: vodeno meditacijo in sprostitvene vaje v idiličnem naravnem okolju; sproščanje in počitek na senenih balah ter okušanje lokalne kulinarike; predstavitev osnov refleksoterapije stopal in naravno refleksoterapijo – hojo po smrekovih iglicah; spoznavanje drevesnih energij in vaj za povezovanje z drevesi; vodeno naravno zvočno terapijo v visečih mrežah; razstrupljevalne glinene obloge in masažo stopal z glino; sproščujočo kopel za noge iz senenega drobirja in aromatičnih zelišč; kulinarično presenečenje postreženo na poseben način.

Gozdni selfness se je v dobrem letu razvil iz obetavne inovativne turistične ideje do uspešnega turističnega produkta, ki s svojo izvirnostjo naznanja nov zeleni trend tako v slovenskem turističnem prostoru, kot tudi v tujini, hkrati pa postaja vedno bolj prepoznavna trajnostna blagovna  znamka.

Poleg klasičnega programa se je namreč v ponudbo umestilo tudi krajše - tematske različice, izvajale so se  poučne izobraževalne delavnice Uravnovešanja energije z drevesi ter številni predstavitveni dogodki, kot je bil Brezčasni gozdni večer, predstavitve na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Bled, nenazadnje pa tudi organizacija prvega Selfness tedna v Sloveniji, ki se je v začetku junija odvijal v Cerknem, vključeval pa je delavnice iz različnih področij selfnessa, v povezavi z naravo in naravnim, ki so bile vodene s strani priznanih strokovnjakov.

K razvoju produkta smo pristopili zelo aktivno, zaradi česar bi nagrada Sejalec 2015 za nas pomenila pomembno priznanje, ki bi ogromno pripomoglo k uspešnemu uresničevanju naših nadaljnjih ciljev. Stremimo namreč k razvoju trajnostne blagovne znamke Gozdni selfness, ki bo poleg različnih vrst programov vključevala tudi lokalne izdelke iz naravnih materialov, ki segajo na področje zdravega življenjskega sloga.

Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja borutp.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...