www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::S kotalkami in rolerji po Sloveniji

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

S kotalkami in rolerji po Sloveniji

Avtor r07049
Datum
17. maj 2009
Tip
Ideja
Ponujam
Za ljubitelje kotalkanja in rolanja izberemo kolesarske ali manj prometne ceste in naredimo progo, po kateri se bodo udeleženci peljali. Ob poti določimo zanimivosti, kjer se bodo potniki ustavili, imeli obrok hrane in prespali. V krajih, kjer obstajajo uradni urejeni poligoni, se organizirajo tekmovanja turistov in domačinov.

Foto: Saso, www.sxc.hu

Oznake
Celotna vsebina
Spodnji tekst uporabite kot obvezno obliko pri pripravi celotne vsebine idejnih pologov, ostale vrste pologov imajo lahko poljubno obliko.
1 - ugotovitve o stanju v slovenskem turizmu, zaradi katerih je ideja smiselna
Kotalkarji in bordarji so ciljna skupina, ki predstavlja tržno nišo
2 - primerjava s stanjem v tujini
Tudi v tujini je malo ponudb za kotalkarje in bordarje
3 - osnovni koncept ideje
Koatalkarjem in skaterjem ponuditi organizirano obliko potovanja.
4 - koraki od danes do popolnoma uresničene ideje
Kolesarska potovanja bi lahko organizirale in izvedle lokalne turistične organizacije ali turistične agencije ali TZS.
  5 - pogoji (v timu in v slovenskem turizmu), ki morajo biti izpolnjeni, da ideja uspe
Skupina ljubiteljev kolesarjenja in skatanja, ki v tem vidi novo turistično ponudbo.
6 - dodana vrednost ideje (z vidika vseh izvajalcev in uporabnikov)
nova ponudba za določeno ciljno skupino mladih, ki se bodo kasneje vračali v te kraje

 

Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...