www.slovenia.info
Bank of Tourism Potentials in Slovenia
options
Language English

Deposits::Turistično-informacijsko-multimedijski kanal

Warning - The content of website portal www.BTPS.si is protected by copyright. The copyright owners are the Bank of Tourism Potentials in Slovenia (BTPS), public agency SPIRIT Slovenia (SPIRIT) and BTPS clients. All rights reserved. Information from the website (text, images, sounds, etc.) may not be reproduced, transferred, distributed or stored without the prior written permission of BTPS or SPIRIT. Some parts of the website contain images that are likewise protected by the copyright of their owners.

Turistično-informacijsko-multimedijski kanal

Author concierge
Date
Wednesday, April 4, 2012
Type
Idea
Bid
S koncentrirano prezentacijo ponudbe edinstvenih naravnih in kulturnih znamenitosti in posebnosti (s poudarkom na stičišču 4 evropskih geografskih con, 3 kulturnih področij itd.)  se dvigne zadovoljstvo individualnih gostov, ki z namenskimi sredstvi (budžetom za počitnice) posledično več potrošijo znotraj hotelskega kompleksa (podaljševanje nočitev, koriščenje drugih storitev..), stopnja potrošnje pa se povečuje tudi v regiji z ogledom lokalnih znamenitosti, obiskom trgovskih, obrtnih, gostinskih lokalov...), s tem pa vzdržuje niz delovnih mest ter zagotavlja sredstva za nadaljnje investicije in razvoj. 

Ne samo to, zadovoljni gost se vedno vrača, taki smo pač ljudje. Na turističnem trgu se tako pojavlja rastoča tržna niša za potrebe individualnih gostov ki so v nevarnosti, da bodo prepuščeni samim sebi, in tako izgubljena poslovna priložnost. Inovacija podpira izkoriščanje multiplikativnega učinka turističnega gospodarstva ter gospodarskega razvoja regije in države.
Full Text
1 - ugotovitve o stanju v slovenskem turizmu, zaradi katerih je ideja smiselna

 Slovenija kot geografsko, klimatsko, gastronomsko, enološko etc. stičišče evropskega kontinenta kar kliče po sistematični predstavitvi velike koncentracije naravnih in kulturnih posebnosti in znamenitosti indivdualnim gostom, kateri tu udejanjajo del svojega (turističnega, poslovnega) potovalnega načrta. Nizka stopnja potrošnje individualnih gostov je alarmantna.

2 - primerjava s stanjem v tujini

Turistično infomacijsko – prezentacijski sistem je etablirana kategorija v pomenu posebnega programa – kanala na hotelskih televizijah v razvitih zahodnih turističnih resortih.

 3 - osnovni koncept ideje

 Koncept hotela (lobija, hotelskih sob, konferenčnih dvorarn etc) kot turistično – informacijskega središča, kjer gost na vizualni način dobi vse potrebne informacije za čim lažje odločanje in potrošnjo »počitniškega proračuna«. Jedro tega sistema pa predstavlja Microsoft Powerpoint-ov prezentacijsko - animacijski izdelek s podrobno predstavitvijo lokalnih in nacionalnih naravnih in kulturnih znamenitosti ter unikatnih posebnosti. Moja vizija in strategija vključuje naslednje medije:
  1. predvajanje prezentacije – animacije s pomočjo računalnika preko AV - vhoda na TV ekranu velikega formata v hotelskem lobiju (recepcija) s spremljajočim predavanjem v angleškem jeziku

  2. vzpostavitev posebnega turistično-informativnega kanala na hotelskem kabelskem televizijskem sistemu

4 - koraki od danes do popolnoma uresničene ideje

 
Vzpostavitev samostojnega televizijskega sistema ( ne uvoženega sistema ponudnika kabelske televizije), oz. najbolje če je le-ta prezenten, ker s tem strošek odpade.

Naslednjo stopnjo razvoja vključuje multimedijska predstavitev podprta z multimedijsko tehnologijo SCALA ter uporabo njenega programskega orodja INFO CHANNEL DESIGNER s tem pa tudi vključevanje programov 3A, 3E, 3D turizma ter dnevno predstavitvijo vremena, aktualnih dogodkov in prireditev. Le – ta korak izvede avtor idejnega pologa. Strošek vključuje nabavo strojne ( računalnika z močno grafično, multimedijsko in interaktivno platformo) ter programske ( licenca SCALA in INFO CHANNEL DESIGNER) opreme.

Dodana bo filmska video komponenta z nabavo HD kamere. Tovrstna tehnologija se že uporablja pri televizijski produkciji in produkciji videospotov. Slovenska turistična industrija, predvsem pa njen marketinški del je pri možnostih uporabe tovrstnih programskih orodij v tržne namene na popolnoma začetku, ki ga predstavlja ravno prijavljena inovacija.

5 - pogoji (v timu in v slovenskem turizmu), ki morajo biti izpolnjeni, da ideja uspe

 Zavest operaterjev (turističnih delavcev) o neskončnih možnostih uporabe sistema z namenom trošenja gostovega potovalnega "budžeta". Imamo ogromno koncentracijo geografskih in kulturnih posebnosti na razpolago, katere moramo s pravilnih načinom znati tudi prodati. Tu govorimo o entuziastični zavesti, da bi lahko samo od turizma živeli, za kar je potrebno s strani turističnih delavcev - hotelirjev ( receptorjev, conciergov) kombinacija interesa, ambicije, splošne humanistične izobrazbe (zgodovine, geografije, etnologije etc..) ter turizma in hotelirstva ( s tem ko prodajamo destinacijo prodajamo tudi dodatne nočitve v hotelu etc..). Z drugimi besedami, potrebujemo eksplozivno mešanico patriotizma in profesionalnosti.

6 - dodana vrednost ideje (z vidika vseh izvajalcev in uporabnikov)

 Glavna dodana vrednost se nahaja v oblikovanju atraktivnega medijskega sporočila z namenom spodbujanja multiplikativnega učinka turističnega gospodarstva, saj ima turizem enega najvišjih panožnih multiplikatorjev.

Atraktivno medijsko sporočilo sestavljajo lastne stilsko dodelane panoramske fotografije in lastne fotografije lokalnih znamenitosti, s spremljajočimi oblikovno dodelanimi naslovi in besedili v angleškem jeziku z dodano animacijo elementov tako uporabniku na enostaven in dostopen način približa destinacijo in jo psihološko v predstavi gosta naredi za kot bolj obvadljivo.

Deposit preview comments
Only registered users can add comments.
X

Cookies

BTPS uses cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue we assume that you consent to receive all cookies from BTPS website.
I agree
More information...