Slovenska turistična organizacija je v sklopu mednarodnega portala
Challenge:Future objavila natečaj Old Stories 4 New Adventures, v sklopu katerega je iskala
sodobne, sveže turistične produkte, sestavljene iz starih zgodb in legend.
Naloga udeležencev mednarodnega natečaja, namenjenega mladim med 18. in 30. letom starosti, je bila iz zgodb slovenskih regij
sestaviti privlačne turistične produkte in/ali zanje zasnovati trženjsko akcijo/aktivnost. K sodelovanju smo pritegnili štiri slovenske regije: blejsko, mariborsko, ptujsko in solčavsko, na natečaj pa je prispelo 56 rešitev z vsega sveta. Strokovna komisija je med njimi izbrala tri zmagovalce, ki jih v nadaljevanju na kratko predstavljamo.
1. MESTO - Naredi si vino
Zmagovalna rešitev Ehsana Mehdizadeh Hanjanija prihaja iz Irana. Kot osnova je avtorju služil izziv mesta Maribor, ki je za izhodišče ponudilo staro vinsko trto.“Make your own wine with your brand, with your hand*” pa se glasi angleški slogan enotedenske prireditve, ki bi potekala v času trgatve.
2. MESTO - Z otroki po poteh Bicke
Drugo mesto je zasedla Maja Ogrin iz Slovenije z zamislijo o družinskem izletu po Solčavskem. Kot izhodišče ji je služila zgodba o Bicki, avtohtoni jezersko-solčavski ovčki, ki prebivalcem regije daje izjemno kakovostno volno.
3. MESTO - Sledite kurentu!
Avtorica tretjeuvrščene rešitve je Poljakinja Halina Wojsław, ki je s svojim predlogom Ptuj prelevila v interaktivni muzej. Pri tem je uporabila tehnologijo bluetooth. Naziv produkta Follow the current Kurent! je v angleščini besedna igra, ki bi jo lahko prevedli kot Sledite kurentovemu toku!
Podrobnejše rešitve so na ogled na spletni strani portala C:F.
Foto: štajerske vinograde bi obiskalo več turistov