Naš predlog spodbuja zadovoljstvo več vpletenih strani in sicer: turističnih ponudnikov, Slovenije kot države, Ljubljane kot mesta, nas kot razvijalcev ter seveda turistov.
Portal Ljubljana-Slovenia.com s podpornimi stranmi je portal, ki je v zasebni lasti in je nekakšen hibrid med osebnimi in korporativnimi blogi ter uradnimi turističnimi portali. Portal je pod upravljanjem marketinške agencije W3B in je tudi vključen v mrežo nišnih portalov W3B. media. V tujini še nismo zasledili podobnega pristopa, kjer bi marketinška agencija prevzela upravljanje ciljnega portala, zagotovila znanje, svetovanje in pomoč ter portal dala na voljo turističnim ponudnikom kot orodje, s katerim se lahko dvigne kakovost prepoznavnosti njihovih storitev ali izdelkov. Portal je namenjen sodelovanju, zbliževanju in združevanju vseh vpletenih strani. Ker je v marketingu pomembna prisotnost na različnih kanalih in ker smo opazili, da mnogi nimajo priložnosti ali možnosti podpreti svojo dejavnost s kanali in dobro vsebino oziroma vzpostaviti celovito marketinško podporo, smo se odločili, da pripravimo portal, ki na enem mestu to ponuja.
Portal Ljubljana-Slovenia.com je zelo dobro podprt s kompatibilnimi stranmi na družbenih omrežjih. Portal je dobro podprt s Facebookom, Twitterjem, LinkedInom, Pinterestom, Instagramom ipd. Portal je podprt tudi z video vsebinami na lastnem YouTube kanalu, kjer prikazujemo mesto Ljubljana skozi oči domačina. Poleg tega pa gradimo tudi uporabno in kakovostno mailing bazo. Portal ni uraden kar nam in turističnim ponudnikom omogoča večjo svobodo pri razvijanju, upravljanju in objavljanju vsebin. Prednost je tudi v tem, da so vsebine na portalu lahko pripravljene v različnih oblikah in na različne načine. Portal sledi najnovejšim trženjskim pristopom med drugim naravnemu, neagresivnemu vsebinskemu oglaševanju (content marketing), ki je med porabniki priljubljen. Ta način namreč po različnih raziskavah izvedenih v tujini dosega dobre učinke.
Portal Ljubljana-Slovenia.com je mesto na spletu, ki ponuja obenem tudi skupinsko ciljano oglaševanje in ciljano oglaševanje vsakega ponudnika posebej. Namen portala je združevati, podpreti turistične ponudnike, dati dobre in zanimive informacije turistom ter promovirati Ljubljano kot mesto