www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Booking.com napovedal trende za 2017

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Booking.com napovedal trende za 2017

Avtor BTPS
Datum
13. december 2016
Tip
Znanje
Ponujam

Potovanja so del našega vsakdana, življenjski slog in proces, katerega del postajamo vsi. Strokovnjaki spletne platforme Booking.com so na podlagi dostopnih podatkov, ocen in mnenj gostov, posebne raziskave ter splošnega razumevanja in poznavanja potovalne industrije pripravili seznam osmih trendov v turizmu, ki naj bi zaznamovali leto 2017:

1. Tehnologija: hitro, hitreje...
Sodobne turistične trende in zahteve današnjih popotnikov  sooblikujeta čas in tehnologija, ki odločno vplivata na trajanje in način načrtovanja potovanj. Pametne tehnologije in aplikacije so postale nepogrešljivi del turističnih izkušenj. Sodoben popotnik hoče biti seznanjen z aktualnimi prometnimi informacijami in možnostmi transporta, z najnovejšimi ocenami in komentarji, z WIFI lokacijami, z najbolj trendovskimi restavracijami in lokali… Informacije morajo potovati hitro in vedno hitreje in prav zato bodo nove aplikacije, programi in naprave postali naš novi najboljši prijatelj - odgovore nam bodo ponudile, še preden bomo vprašali.

2. Posel in prosti čas
Poslovna in zasebna potovanja se bodo vse bolj prepletala, meja med obema pa vse bolj brisala. Poslovna potovanja ne bodo več percipirana kot izgubljen čas stran od družine, temveč bodo postajala vse bolj priljubljeno izhodišče za podaljšane počitnice.

3. Raziskovanje neznanega
Pozabite na Eifflov stolp in piramide v Gizi… Novodobni popotnik si želi odkrivati nove, skrite in neokrnjene kotičke sveta, kamor ni stopil še noben njihov prijatelj ali znanec. Najsi gre za treking v odmaknjeni gorski vasici, bivanje z afriškimi plemeni ali raziskovanje pragozda, želja po odkrivanju neznanega je med današnjimi turisti močnejša kot kadarkoli poprej.

4. Zdrav duh v zdravem telesu
Dopust ni le pobeg pred kaotičnim vsakdanom, ampak tudi priložnost za sprostitev in krepitev duha. Vse več ljudi potovanja izkoristi za iskanje harmonije med telesom, duhom in dušo. Posledično tudi vse več hotelirjev in drugih ponudnikov svojo ponudbo dopolnjuje z raznovrstnimi wellness in spa tretmaji in holističnimi programi, namenjenimi iskanju samega sebe.

5. Trajnostno...
Med pomembnejšimi smernicami, ki bodo krojile prihodnost turistične panoge, je vsekakor tudi trajnostni turizem. Ljudje se vse bolj zavedamo naše družbene in okoljske odgovornosti, temu pa se prilagajajo tudi ponudniki. Trajnostni turizem je več kot samo trend, je nova globalna usmeritev turizma, ki zagotavlja odgovoren okoljski, socialno-kulturni in gospodarski razvoj. Pričakovati je, da se bodo začele in/ali nadaljevale razprave o nižjih davkih za eko potovanja, vpeljavi enega mednarodnega standarda za trajnostne nastanitve in potrebi po posredovanju informacij o ogljičnem odtisu.

6. Edinstvena doživetja
Luksuz in ugodje ali doživetja in drobne pozornosti? Raziskave kažejo, da bi kar 58 % popotnikov raje izbralo slednje. Ljudje (na potovanjih) kažejo manj interesa za nadstandardne storitve, saj jih vedno bolj privlačijo avtentična doživetja in preprosti užitki, ki ustvarjajo trajne popotniške spomine.

7. Človeški faktor
Prijaznost je nova valuta turizma prihodnosti. Osebni stik je antipod brezosebnemu komuniciranju, ki nam ga ponuja tehnologija. Popotnik uživa v trenutkih, ko komunicira s prijaznim hotelskim osebjem, Airbnb gostiteljem ali lastnikom B&B… Prijaznost, gostoljubje in pristna komunikacija postajajo vse bolj pomembni faktorji, ki vplivajo na našo (popotniško) izbiro.

8. Prek meja
Potovanja so postala del našega vsakdana in želja po novih odkritjih nas vodi še dlje v neznano, tudi prek meja našega planeta. Kar 44 % anketirancev se v bližnji prihodnosti vidi na počitnicah v oddaljenih kotičkih galaksije in v globinah oceanov… Te destinacije pa sploh niso tako oddaljene, kot se trenutno morda zdi. Z razvojem novih tehnologij in revolucionarnih prevoznih sredstev, ki jih ustvarjata NASA in Tesla, se razdalje krajšajo in svet postaja vse manjši in obvladljiv.

Predajanje novim doživetjem, spoznavanje novih ljudi in kultur ter doseganje novih mejnikov je vedno bilo in bo tudi v prihodnje glavni motiv popotnikov, pravi marketinški strokovnjak pri Booking.com, Pepijn Rijvers. V letu 2017 lahko pričakujemo popotniški val, ki bo združeval popotnike z neizmerno željo po raziskovanju neznanega, željo po avanturi in drugačnosti. Ljudje bodo sledili novim tehnologijam, a hkrati bodo tudi vse bolj okoljsko in družbeno osveščeni, nagibali se bodo k trajnostnim praksam in iskanju pristne človeške interakcije.

Celoten članek v angleščini si lahko preberete TUKAJ.

Foto: booking.com

Oznake
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja BTPS.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...