www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Turistični informatorji/pomočniki

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Turistični informatorji/pomočniki

Avtor rok
Datum
6. junij 2009
Tip
Ideja
Ponujam
S posebnim osebjem, turističnimi informatorji, bi lahko tujci na terenu, npr. po mestih, izvedeli še veliko več informaciji. Resda imamo turistično informativne centre, a ti včasih ne morejo pomagati turistom v praktičnih zadevah (parkomati). Tako bi turistični informatorji krožili po mestih, oblečeni naj bi imeli neke vrste jopič z zastavami držav, katerih jezike govorijo. Razdeljevali bi razne letake o turistični ponudbi (restavracije...), dogodkih; podajali bi vse vrste informacijj ter tako pomagali turistom na licu mesta. Plačilo bi prejemali od lokalne turistične organizacije ali občine, nekdo pa bi bil zadolžen za njihov nadzor.

Foto: CraigPJ, www.sxc.hu

Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja rok.
Komentarji povzetka
presoja 8.7.2009 12:34:48
Oznaka idejnega pologa
Turistični informatorji / pomočniki

Ocenjevalec, ustanova
Nadine Marušič - UIP d.o.o.

Datum
03.07.09

A - pozitivni vidiki idejnega pologa
  • Dodana vrednost turistični ponudbi
  • Za turista uporabna storitev
  • Povečanje poznanosti turističnih krajev
  • Povečana obiskanost manj znanih turističnih točk

B – negativni vidiki idejnega pologa
  • Ali je ta ideja dovolj za rentabilnost projekta?
  • Ali je interes občin, turističnih organizacij dovolj velik, da bi ta projekt financirali?
  • Problem predstavlja tudi sezonsko poslovanje, saj je turistov v določenem kraju smiselna le v glavnih sezonah
  • Kako bi turisti vedeli kje se informatorji nahajajo?
 

C - dosežena stopnja uresničljivosti pologa
(groba ocena 0-100%; 100% pomeni, da je predlagana ideja lahko jutri na tržišču oz. zaživi v praksi)
50%

D – predlagani naslednji koraki      
  1. ni določen finančni model - iz katerega vira bodo prihajali prihodki, kakor tudi ne kadrovski vidik projekta.
  2. analiza stanja na trgu – pregled ponudbe in povpraševanja (intervjuji, ankete, javno dostopni podatki)
  3. priprava celovitega opisa ideje
  4. pričetek pisanja poslovnega načrta
  5. informiranje o potrebnih dovoljenjih
  6. preverit rentabilnost projekta
  7. razmislit o možnosti sodelovanja s turističnimi informacijskimi centri
  8. razmislit o še kakšni ideji (mogoče postavitev stojnice, kjer je en informator neprestano in zraven ponudit še »potujočega informatorja«)
  9. razmislit o kakšni dodatni ponudbi – če ima informator že veliko znanja o kraju, bi mogoče lahko prevzel tudi funkcijo vodiča- potrebna tudi ustrezna izobrazba oz izpit
  10. pridobitev finančnih sredstev
  11. pridobitev ustreznega kadra
  12. izvedba izobraževanj
  13. pridobitev »uniforme« za informatorje
  14. pričetek izvajanja promocije
  15. sama izvedba
 
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...