www.slovenia.info
Bank of Tourism Potentials in Slovenia
options
Language English

Deposits::Turistični informatorji/pomočniki

Warning - The content of website portal www.BTPS.si is protected by copyright. The copyright owners are the Bank of Tourism Potentials in Slovenia (BTPS), public agency SPIRIT Slovenia (SPIRIT) and BTPS clients. All rights reserved. Information from the website (text, images, sounds, etc.) may not be reproduced, transferred, distributed or stored without the prior written permission of BTPS or SPIRIT. Some parts of the website contain images that are likewise protected by the copyright of their owners.

Turistični informatorji/pomočniki

Author rok
Date
Saturday, June 6, 2009
Type
Idea
Bid
S posebnim osebjem, turističnimi informatorji, bi lahko tujci na terenu, npr. po mestih, izvedeli še veliko več informaciji. Resda imamo turistično informativne centre, a ti včasih ne morejo pomagati turistom v praktičnih zadevah (parkomati). Tako bi turistični informatorji krožili po mestih, oblečeni naj bi imeli neke vrste jopič z zastavami držav, katerih jezike govorijo. Razdeljevali bi razne letake o turistični ponudbi (restavracije...), dogodkih; podajali bi vse vrste informacijj ter tako pomagali turistom na licu mesta. Plačilo bi prejemali od lokalne turistične organizacije ali občine, nekdo pa bi bil zadolžen za njihov nadzor.

Foto: CraigPJ, www.sxc.hu

Additional Info
To see additional info contact deposit author rok.
Deposit preview comments
presoja 7/8/2009 12:34:48 PM
Oznaka idejnega pologa
Turistični informatorji / pomočniki

Ocenjevalec, ustanova
Nadine Marušič - UIP d.o.o.

Datum
03.07.09

A - pozitivni vidiki idejnega pologa
  • Dodana vrednost turistični ponudbi
  • Za turista uporabna storitev
  • Povečanje poznanosti turističnih krajev
  • Povečana obiskanost manj znanih turističnih točk

B – negativni vidiki idejnega pologa
  • Ali je ta ideja dovolj za rentabilnost projekta?
  • Ali je interes občin, turističnih organizacij dovolj velik, da bi ta projekt financirali?
  • Problem predstavlja tudi sezonsko poslovanje, saj je turistov v določenem kraju smiselna le v glavnih sezonah
  • Kako bi turisti vedeli kje se informatorji nahajajo?
 

C - dosežena stopnja uresničljivosti pologa
(groba ocena 0-100%; 100% pomeni, da je predlagana ideja lahko jutri na tržišču oz. zaživi v praksi)
50%

D – predlagani naslednji koraki      
  1. ni določen finančni model - iz katerega vira bodo prihajali prihodki, kakor tudi ne kadrovski vidik projekta.
  2. analiza stanja na trgu – pregled ponudbe in povpraševanja (intervjuji, ankete, javno dostopni podatki)
  3. priprava celovitega opisa ideje
  4. pričetek pisanja poslovnega načrta
  5. informiranje o potrebnih dovoljenjih
  6. preverit rentabilnost projekta
  7. razmislit o možnosti sodelovanja s turističnimi informacijskimi centri
  8. razmislit o še kakšni ideji (mogoče postavitev stojnice, kjer je en informator neprestano in zraven ponudit še »potujočega informatorja«)
  9. razmislit o kakšni dodatni ponudbi – če ima informator že veliko znanja o kraju, bi mogoče lahko prevzel tudi funkcijo vodiča- potrebna tudi ustrezna izobrazba oz izpit
  10. pridobitev finančnih sredstev
  11. pridobitev ustreznega kadra
  12. izvedba izobraževanj
  13. pridobitev »uniforme« za informatorje
  14. pričetek izvajanja promocije
  15. sama izvedba
 
Only registered users can add comments.
X

Cookies

BTPS uses cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue we assume that you consent to receive all cookies from BTPS website.
I agree
More information...