www.slovenia.info
Bank of Tourism Potentials in Slovenia
options
Language English

Deposits::Predlagana rešitev izziva Turizma Ljubljana

Warning - The content of website portal www.BTPS.si is protected by copyright. The copyright owners are the Bank of Tourism Potentials in Slovenia (BTPS), public agency SPIRIT Slovenia (SPIRIT) and BTPS clients. All rights reserved. Information from the website (text, images, sounds, etc.) may not be reproduced, transferred, distributed or stored without the prior written permission of BTPS or SPIRIT. Some parts of the website contain images that are likewise protected by the copyright of their owners.

Predlagana rešitev izziva Turizma Ljubljana

Author BTPS-izzivi
Date
Tuesday, May 29, 2012
Type
Energy
Bid
Spodnji povzetek je rezultat reševanja izzivov, ki so jih slovenski ponudniki turističnih produktov zastavili študentom danske univerze Aalborg v sklopu Inovacijskega tabora, ki je potekal v organizaciji Banke turističnih priložnosti Slovenije z namenom pospeševanja inovativnosti v turizmu. 

IZZIVALEC: Turizem Ljubljana
IZZIV: Ljubljana in primestje - kako do sinergij in edinstvenih doživetij
 
Izzivalca je zanimalo, kako v regiji Osrednja Slovenija ustvariti sinergije med turistično ponudbo Ljubljane in kraji v njeni okolici. Da bi slednje bolje spoznali, so gostje obiskali Kamnik in Veliko planino.
 
REŠITEV:
 
1. KINO POD ZVEZDAMI na območju Velike planine: Velika planina mora obiskovalcem ponuditi več kot le smučanje. S kinom pod zvezdami dobi destinacija novo funkcijo. Osnovno kino dejavnost lahko dopolnimo s kulinarično ponudbo. Gostje lahko po želji na Veliki planini po ogledu predstave tudi prespijo v obstoječih objektih. Produkt je namenjen predvsem mladim med 18. in. 25 letom, družinam z otroki in parom brez otrok iz Slovenije in tujine.     
 
2. NOVI TURISTIČNI PAKETI v ponudbi Kamnika: Če k novi pridobitvi, kinu pod zvezdami, dodamo spremljajoče aktivnosti in prireditve, lahko oblikujemo a) družinski paket, b) vikend pakete za študente in c) pakete za ljubitelje filma in glasbe.
 
3. BLOG kot inovativno promocijsko orodje:  Po uresničitvi prvih dveh točk v destinacijo povabimo blogerje, ki produkte doživijo in o njih razširijo t.i. word-of-mouth. Kot blogerji sodelujejo (uveljavljeni) mednarodni blogerji, študenti in lokalno prebivalstvo.

Avtorji: Kasia Kotala-Frandsen, Judit Bodis, Mette Damgaard Petersen, Magdalena Mruk, Petar Dobrev
Additional Info
To see additional info contact deposit author BTPS-izzivi.
Deposit preview comments
Only registered users can add comments.
X

Cookies

BTPS uses cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue we assume that you consent to receive all cookies from BTPS website.
I agree
More information...