www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::SnappGuides

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

SnappGuides

Avtor bostjansara
 

Natečaj : Snovalec 2015

31.03.2015
Datum
18. april 2015
Tip
Ideja
Ponujam

Snapp d. o. o. je slovenski štartnik, ki ga je 27. 2. 2015 ustanovil slovensko-britanski tandem. Podjetje je bilo ustanovljeno z namenom razvoja in komercializacije invencij, ki temeljijo na modernih tehnologijah, prispevajo k razvoju turizma ter zadovoljujejo določen segment kupcev (turistov) po celem svetu. Prva takšna invencija je SnappGuides.

Za slovenski turizem bo rešitev izrednega pomena, saj bo skozi platformo potekala aktivna in kontinuirana promocija slovenske turistične ponudbe po celem svetu. Gre namreč za mobilno aplikacijo, ki je namenjena 2 milijonom ljubiteljev popotne in krajinske fotografije iz celega sveta, ki predstavlja potencialno strukturo gostov v Sloveniji:

- Spletni foto-turistični vodnik oziroma interaktivna mobilna aplikacija, ki omogoča, da uporabnik pridobiva podatke in organizira lastna (jaz jih bom poimenoval) foto potovanja.

- Inovativna rešitev, kjer bo Slovenija prehitela ostale države in pritegnila zaželen profil obiskovalcev, spodbujala butični turizem, omogočala globlja doživetja ter daljše obiske. Omogočala bo tudi dodatno promocijo destinacij skozi fotografijo same aplikacije in uporabnikov le-te.

- Inovativno marketinško orodje, ki dosega nišno skupino turistov (profesionalnih fotografov, resnih amaterjev ter hobi fotografov) na način, ki je prilagojen vedno bolj zahtevnim uporabnikom in njihovemu življenjskemu slogu.

- Socialna skupnost profesionalnih fotografov, ki bodo prispevali vsebine oziroma sodelovali pri distribuciji vsebin, ki bodo prispevale k etičnem vedenju (kodeks etike) in kakovostni rabi fotografije v fotografskem sektorju ter posredno prispevali k razvoju turizma  primarno v Sloveniji in v nadaljevanju po celem svetu.

Maksimalni učinek projekta NA SLOVENSKI TURIZEM bo mogoč s pomočjo:

- Slovenski foto vodnik bo eden od najbolj dovršenih v skupini vseh vodnikov, saj so vsebine (fotografije, informacije o lokacijah in ostali know-how) nastajale skozi leta poklicnega udejstvovanja v fotografiji in turizmu.

- Vodnik je primarno namenjen promociji Slovenije, za omogočanje trajnosti projekta, pa bomo v nadaljevanju implementirali še druge destinacije.

- Slovenija bo imela vodilno vlogo kot inovativna destinacija, ki jo lahko turist izkusi na popolnoma nov in unikaten način.

- Slovenski vodnik bo prispeval k pritegnitvi želenega profila gostov, ki bodo obiskali Slovenijo za dlje časa kot povprečen turist. V nadaljevanju pa bodo le-ti promovirali Slovenijo skozi svoje fotografije, ki jih bodo objavljali na svojih spletnih straneh, blogih, na družabnih omrežjih, itd. 

- V tem primeru bo Slovenija imela vodilno vlogo kot inovativna destinacija, ki jo lahko izkusiš na nov način. Poleg tega privabimo zelo zaželen profil obiskovalcev, ki obiščejo Slovenijo za dlje časa kot povprečen turist. Prav tako ti uporabniki kasneje Slovenijo dodatno promovirajo skozi svoje fotografije ( ki jih bo zaradi app več in bodo tudi lepše). 

Podjetje ima številne konkurenčne prednosti, med njimi prednjačita 2 največji kompetenci, in sicer obstoječa mreža povezav za izgradnjo strateških partnerstev ter izkušnje v panogi, saj imava ustanovitelja podjetja skupno več kot 10 let izkušenj v vseh treh sektorjih.

Na tem mestu ima največjo vlogo vodstveni kader podjetja, to sva ustanovitelja – Luka Esenko in Julie Renahan. Izkušnje imava tako z vodenjem podjetja kot tudi z aktivnostmi izvedbe projektov, kar je opisano v najinih referencah. Znotraj podjetja bova vodila aktivnosti razvoja, dizajna in marketinga in odgovornosti prelagala tudi na zunanje partnerje, glede na sklenjene dogovore o sodelovanju.

Smotrnost projekta SnappGuides sva preverjala v okviru predhodno izvedene študije izvedljivosti, kontinuiranih analiz kupcev ter vrednotenja uporabnosti produkta, ki se izvaja v njegovem ciklu razvoja.

Finančne vire za zagon in implementacijo projekta sva in bova iskala ter črpala iz različnih virov. Za zagon projekta sva po večini uporabila lastna sredstva, sedaj pa priložnosti iščeva pri različnih financerjih (natečaji, pridobivanje nepovratnih evropskih sredstev na nacionalnem in mednarodnem nivoju, oblike množičnega financiranja). Izračunala sva tudi čas točke preloma (leto 2017), ko bo mogoče samostojno financiranje iz naslova prodanih produktov in storitev podjetja.

Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja bostjansara.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...