www.slovenia.info
Bank of Tourism Potentials in Slovenia
options
Language English

Deposits::TUR-TV prva turistična televizija

Warning - The content of website portal www.BTPS.si is protected by copyright. The copyright owners are the Bank of Tourism Potentials in Slovenia (BTPS), public agency SPIRIT Slovenia (SPIRIT) and BTPS clients. All rights reserved. Information from the website (text, images, sounds, etc.) may not be reproduced, transferred, distributed or stored without the prior written permission of BTPS or SPIRIT. Some parts of the website contain images that are likewise protected by the copyright of their owners.

TUR-TV prva turistična televizija

Author rokpoprask
Date
Friday, April 3, 2009
Type
Idea
Bid
Smo prva turistična televizija v Sloveniji z imenom TUR-TV.
Za ustanovitev smo se odločili, ker v Sloveniji še ni takšnega televizijskega kanala, ki bi promoviral Slovenijo v vseh turističnih panogah.
TUR-TV bo namenjen vsem, ki si želijo dobrih informacij o turizmu v Sloveniji. Poleg tega je v pripravi interaktivna spletna stran, kjer bodo obiskovalci lahko vsak trenutek izvedeli podatke iz posameznega delčka Slovenije.
Kot velik projekt imamo v mislih tudi info okno, kjer bi iz kamer postavljenih po Sloveniji gledalci lahko vsako uro spremljali vremenske podatke iz turističnih mest, vasi, smučišč, terem, ter seveda našega morja itd.
V pripravi je veliko oddaj, ki bi popostrile turistični prostor v Sloveniji, od izobraževalnih, glasbenih, kulturnih, nagradnih in drugih oddaj.
Naš vizija gleda tudi v Evropo, kjer bi lahko naš projekt požel tudi veliko pozitivnih učinkov.
Additional Info
To see additional info contact deposit author rokpoprask.
Deposit preview comments
presoja 8/18/2009 4:37:21 PM
 Ocenjevalec, ustanova

Jure Verhovnik, Tovarna podjemov – podjetniški inkubator Univerze v Mariboru


Datum

26.7.2009


A - pozitivni vidiki idejnega pologa

  • novost na  Slovenskem trgu
  • celovita ponudba na enem mestu
  • načrtovana raznolikost/pestrost programa
  • narejeni določeni koraki (ustanovitev podjetja, pridobitev koncesije) za izvedbo projekta


B – negativni vidiki idejnega pologa

  • ni doročeno pokrivanje trgov izven Slovenije
  • niso določeni viri financiranja
  • ni določeno oziroma predstavljen jeziki, v katerih se bo program izvajal (ali bodo oddaje v tujih jeziki ali ne,…)

 


C - dosežena stopnja uresničljivosti pologa
(groba ocena 0-100%; 100% pomeni, da je predlagana ideja lahko jutri na tržišču oz. zaživi v praksi)

30%


D – predlagani naslednji koraki      

  1. ni določen finančni model - iz katerega vira bodo prihajali prihodki, kakor tudi ne kadrovski vidik projekta.
  2. analiza stanja na trgu – pregled ponudbe in povpraševanja (intervjuji, ankete, javno dostopni podatki)
  3. priprava celovitega opisa ideje
  4. pričetek pisanja poslovnega načrta
  5. informiranje o potrebnih dovoljenjih
  6. ocena prihodkov in odhodkov, rentabilnosti projekta
  7. pridobitev potrebnih sredstev za realizacijo projekta
  8. aktivna promocija storitev
  9. pričetek izvajanja

 

Only registered users can add comments.
X

Cookies

BTPS uses cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue we assume that you consent to receive all cookies from BTPS website.
I agree
More information...